694 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Hundesitter- hvad giver man? Hundesitter- hvad giver man?

Hej alle.

Nu står vi og skal have passet Scotty af en meget kompetent og hundeglad pige på torsdag, men vi ved simpelthen ikke hvad vi skal give hende som tak!
Hun har givet udtryk for ikke at ville have noget, men det synes vi nu ikke er rimeligt når nu hun skal passe ham fra morgen til aften.

Hvad er rimeligt at give?

MVH Lea

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesitter- hvad giver man?
  • #1   30. mar 2007 Hvor gammel er pige osv??

• #2   30. mar 2007 Ja, alle unge mennesker kan bruge lidt penge...
    Stik hende en hund,-

• #3   30. mar 2007 Hvis hun ikke vil ha noget så ka du jo lægge guf i lange baner, så hun rigtigt ka hygge..;o)))

• #4   30. mar 2007 Er det 100 kr. pr. time ???

spørger bare....

• #5   30. mar 2007 Mine priser:

Luftning:
    25 kr. for små hunde
    50 kr. for mellem hunde
    75 kr. for store hunde
    prisen er pr. time pr. hund

Pasning:
    100 kr. for små hunde
    150 kr. for mellem hunde
    200 kr. for store hunde
    prisen er pr. nat pr. hund

• #6   30. mar 2007 Ja hvor gammel er hun? jeg ville give hende lidt penge, og købe lidt guf ind så hun kunne hygge sig.. *S*

• #7   30. mar 2007 Ratster Zoo .

Så skal du huske at opgive det til skattevæsnet.. ellers er det sort ... meget sort smiley

• #8   30. mar 2007 Banehunden Babett .:
    Er du da vimmer??? Nej, jeg mener kr. 100,- for hele dagen da jeg går ud fra at det er en ung pige på en omkring 12-13 år.....

• #9   30. mar 2007 ja hvis det er en ung oige kan de altid bruge lidt penge og lidt guf, eller hvis du kan nå at komme i en butik så et gavekort på 100 kr.....

• #10   30. mar 2007 Puha ligepludselig kom der mange indlæg! Dejligt!

Pernille B: Hun er 15 år

T.S. og Lise Juul: Er det ikke meget lidt? det er jo nærmest hvad folk får i drikkepenge nu om dage!

Sus: Nu var det jo noget til pigen og ikke Scotty he he... Han mangler skam ikke noget og kommer heller ikke til det på torsdag *G*

Ratster Zoo: Hvilken størrelse er D/S Gårdhund?
    Og hvis det er pasning og ikke kun luftning, men uden overnatning er det så stadig 25, 50 og 75 kr pr. time?

MVH Lea og tak for svarene!

• #11   30. mar 2007 En D/S vil jeg sige er lille

Nej ved pasning er det pr nat incl luftninger i løbet af dagen smiley Det er dog kun i weekenden jeg laver pasning..

• #12   30. mar 2007 Lise Juul

Jeg vil ikke have en på under 18 - det tør jeg ikke - se nu hvis der sker noget - at hunden ikke kan li personen..
    Og forsikringen dækker ikke.

• #13   30. mar 2007 Alias Olsenbanden;
    Kommer an på flere ting syntes jeg...
    Hvor gammel er hun? Hun er 15
    Er det en nær ven? Nej, har kun mødt hende nogle få gange...
    Er det familie? Nej

Kan godt følge dig i at nogle bliver stødt over penge, men ved bare ikke hvad man giver en 15 årig når jeg heller ikke kender hende. Ved kun at hun ønsker sig sin egen hund... *G*

• #14   30. mar 2007 Hvis du spørger hende vil hun sikkert gøre det gratis smiley Det gjorde jeg gerne i den alder smiley Men nu er det rart med en exstra mini indtægt som man kan bruge på sine dyr smiley

• #15   30. mar 2007 Lea og Karina m.fl.:
    Ok, guf til HENDE aha, der gik et lys op for mig! *G*
    Ved ellers at hun ikke plejer at lave andet end være sammen med hundene når hun passer en, så film den aften blir det nok ikke, men ellers en god idé

Pernille B: Nogle forslag til en butik for de unge? (Føler mig gammel ha ha)

• #16   30. mar 2007 Tja spørg hende, eller giv et bydækkende gavekort der gælder til mange butikker (hvis i har det)

• #17   30. mar 2007 Banehunden: Kan godt følge dig i det med forsikringen og hvis der skulle ske noget, men vi føler os meget trygge ved hende efter at have set hvordan hun omgåes hunde af forskellig størrelse alder osv, desuden er hun hjemme ved sin mor, så hun er der også hvis der skulle opstå en nødsituation...

• #18   30. mar 2007 Jeg må indrømme, at jeg går ud fra at visse forudsætninger er opfyldt:
    *Pigen kender hunden.
    *Hunden er ikke større end at hun kan holde den og hun har luftet den flere gange før
    *Hundeejer kender pigen og hendes familie

Ellers ville jeg nok heller ikke turde lade hende passe den...

• #19   30. mar 2007 Ratster Zoo: Du har da nogle sindsyge priser. *GG*

• #20   30. mar 2007 Ratster Zoo:
    Dvs. ca 25 kr i timen er rimeligt, hun vil gerne gøre det gratis, men det bryder vi os ikke om når vi ikke kender hende bedre end vi gør, vi føler vi udnytter hende!
    Men et gavekort tror jeg ville være en god ide, eller noget guf og sodavand..

• #21   30. mar 2007 Jeg skal her i starten af næste måned lufte en lilel cavaliker spanier (racen hedder noget længere :D) og kender hverken hunden elelr ejer personlig..

Sienna som jeg lige nu har på weekends pasning har jeg aldrig mødt før, og har heller ikke mødt ejeren før idag..

Jeg er så også 20, og har en del mere erfaring end de fleste 15 årigede smiley

• #22   30. mar 2007 Lise Juul:
    Ja, nogle rigtig gode opmærksomhedspunkter, og vi opfylder de fleste, dog ikke den med hendes familie. Har mødt dem 1 gang, så vil ikke sige vi kender dem... (Her taler jeg om far og mor, for hendes onkel og tante kender vi særdeles godt...Det er jo bare ikke dem der skal passe ham.)

• #23   30. mar 2007 Lea og Henrik*Scotty's

Nu er jeg så heldig stillet - at jeg har venner som jeg træner med - bliver jeg syg og skal på sygehuset - så tager de hunden unden at stille spørgsmål.

Det samme gør jeg over for dem. - på den måde kommer hunden hen hvor den kender personerne, da vi er sammen på træningspladsen.

• #24   30. mar 2007 » Tinna « - gode eller dårlig sindssyg? smiley

Lea og Henrik*Scotty's Familie* M - Tja det er jo op til folk selv smiley

• #26   30. mar 2007 Lea > ka piger på 15 år ikke li guf ? GGggg og det ka hurtigt blive dyrt med total-hygge hele dagen...film og pizza (osse til moren..)om aftenen du ved..;o)

• #27   30. mar 2007 Tinna: Mener du det er for dyrt eller driller du bare lidt?

• #28   30. mar 2007 Banehunden: Det havde vi også tænkt, men vores normale pasningsmuligheder ifa familie og træningsbekendte kan ikke den pågældende dag, det er jo påske desværre... Men ellers har vi også nogle dejlige faste hundesittere som er super gode. Bl.a nogle herfra HG... smiley

• #29   30. mar 2007 Sus: Jo da, nu var jeg bare lidt sløv i optækket til at forstå det ikke var hundeguf der var tale om ha ha... Og ja, det kunne hurtigt blive en dyr omgang at skulle affodre hele familien!

• #30   30. mar 2007 Alias olsenbanden:
    Ja, jeg hælder mest til kontanter, synes gavekort lyder godt, men hvis jeg nu køber til en butik hun bare hader... Ikke godt... Tror det bliver lidt kontanter og en pose guf...

• #31   30. mar 2007 Team- Hopla:
    Ja, jeg ville også gerne passe hund da jeg var i din alder, men jeg tror man skal lade tiden arbejde lidt for sig, altså, spred rygtet om at du gerne vil passe og lufte hunde hos dem du kender. De ved også hvordan du er omkring hunde og så ligepludselig kan det være der er nogle som mangler en og de så tænker på dig smiley

• #33   30. mar 2007 Nej hvor dejligt! Det er også et super sted, men ja, det må være trist når man ikke skal derhen mere.

• Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 137
    #35   31. mar 2007 Ja, biografbilletter eller et gavekort til matas.. det kan alle bruge.. Men cool cash er selvfølgelig også meget fint..

• #36   31. mar 2007 Beanmor * - Fordi de kræver forskellige slags gå ture, deres hømhømer har forskellige størrelser og tja, så er de forskellige størrelser smiley

Og HVIS de skulle trække så er det mere krævende for mig med en stor hund end det er med en lille

Kommentér på:
Hundesitter- hvad giver man?

Annonce