{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
175 visninger | Oprettet:

Hoste ?? {{forumTopicSubject}}

Hej, min hvalp, er begyndt at få hosteanfald ca 3 gange om dagen, det har stået på i 3 dage nu. han hostede slim op en gang.. kan det være bronkitis, eller hvad ? kan jeg vente og se om det går væk indtil han skal ud og vaccineres om et par uger eller skal jeg køre til dyrelægen med ham nu ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hoste ??
  • #1   15. apr 2005 jep det er bedre at tage til dyrlægen i dag frem for at det bliver værre og i skal afsted i weekend til dobbelt takst!
    Hellere en gang for meget til dr. dyr end en gang for lidt!

• #2   15. apr 2005 Hej, tak for svaret. Jeg har læste på netdyredoktoren om kennelhoste, og de siger at så vil hunden være nedstemt, og træt hele tiden, men han er ligeså fræk og legesyg som han plejer, men jeg tror altså jeg vil se tiden an til på mandag, og så køre til dyrelægen med ham hvis det ikke er gået i sig selv.

• #3   15. apr 2005 Jeg synes også du skal tage til dyrlægen.
    Min venindes hvalp fik kennelhoste da den var 10 12 uger gammel, og blev indlagt midt om natten, da hun stoppede med at trække vejret...

• #4   15. apr 2005 Okay J.K, det lyder sku lidt uhyggeligt det der.. Måske jeg skulle tage afsted idag alligevel så.. i hører nærmere senere smiley

• #5   15. apr 2005 Jeg har nu haft ringet til dyrelægen for at aftale en tid, men han syntes ikke jeg skulle komme med ham idag, han sagde hvis hunden virkede frisk og glad, skal jeg vente højst en uge, og hvis han ikke var kommet af med det, skulle jeg komme ud til lægen med ham.. Så det må jeg jo stole på..

• #6   15. apr 2005 Hejsa.

Jeg har da også haft en hund med kennelhoste, og den var ikke spor sløj!

Husk at holde hunden fra andre hunde, for det smitter meget!

God bedring :o)

Kommentér på:
Hoste ??

Annonce