Tynd mave igen:-( Tynd mave igen:-(
Lille Åse på 13 uger har nu haft tynd mave i 6 dage. Det vil sige det gik meget godt torsdag hvor det var rimelig fast, indtil først på aften hvor det igen var meget tyndt. Hun har fået/ får Zoolac ,ris og kylling og i går fik hun lidt af hendes faste hvalpefoder blandet i risen, og så var den som sagt gal igen i går aftes og i nat.
Jeg talte med dyrelægen i tirsdags og han sagde at jeg skulle komme med hende torsdag hvis det ikke var blevet bedre, og det var det jo blevet. Så hvad mener i kloge mennesker er det en tur til dyrelægen ???
Hun har det fint, er glad-spise-drikker og der er fuld knald på hende.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 212
Selvom det var OK i går, så er det ikke i orden endnu.
Der er vel ikke rigtig nogen bedring i det, når det kun er en enkelt dag.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.760
Hunde skal ikke have dårlig mave så længe
aug 2015
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 43 Svar: 1.199
det kan hurtigt gå den dårlige vej når de er så små.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.522
sep 2018
Følger: 14 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 16
Har talt med Dyrelæge og han var ikke bekymret for hende, så længe hun ikke er påvirket spiser og drikker. Vi skulle blive ved med at give zoolak og skånekost. Og hvis det var det samme mandag en prutteprøv:)
okt 2007
Men god bedring med hende i hvertfald
mar 2009
Det er en sløset dyrlæge.
okt 2007
Ja, hunden har det fint nu og det er da sikkert bare noget mave halløj.
Men for mig virker det altså underligt at, han ville se hende i går, hvis ikke hun var bedre, men ikke i dag, selvom hun stadig har ondt i maven.
Men jeg har heller ikke haft en hund med dårlig mave i mere end en dag så, så jeg ved ikke hvad man normalt gør eller hvor længe de må gå med det
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 205 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 402
God bedring med hende.
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 205 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 402
mar 2009
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.420
Nu er vores godt nok 2 år, men det er præcis hvad vi gennemgår lige nu.. Jensen har haft diarre siden sidste torsdag, de første par dage med blod i som afslutning.
Afsted til dyrlæge fredag, hvor de tog blodprøve og vi fik Canikur og skånefoder med hjem, afleverede afføringsprøver mandag morgen og fik svar i går, med at intet er galt.. Eneste der kan ses, er at infektionstallet er på 14, hvor det skal være under 10..
Vi aner simpelthen ikke hvad der er med ham.. Alment set har han det fint, drikker fint, tigger ved bordet som vanligt, er generelt set en træls 2-årig som han plejer at være..
Vores dyrlæge har så sagt at vi overhovedet ikke må give ham råt foder indtil maven er ok.. Men nu er vi løbet tør for skånefoder, han gider ikke spise sin tørfoder uden råt blandet i, så nu har han kastet gul galde op pga sult.. Det er simpelthen så træls ikke at vide hvad pokker der er med ham!
sep 2018
Følger: 14 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 16
Tynd mave igen:-(