{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

hvad er rigtigt og forkert {{forumTopicSubject}}

igår gik snoop og jeg 10 km for at komme ned til mine forældre, ingen problem, men lige da vi kommer derned slipper jeg ham løs i deres have, da han er nået halvvejs ned gennem haven kommer en stor sort labrador farende inde fra haven ved siden af, lige i fjæset på snoop, så vil snoop lege med den, og det er da også fint bortset fra at labradoren bider ham i benet, og så bliver snoop sur og flyver i flæsket på den.... ejeren som ikke engang boede ved siden af, kom styrtende og skældte mig ud for at jeg ikke kunne styre min hund.. jeg er lidt i vildrede, for ja min hund flyver jo i flæsket på den anden, men det er efter at den kommer ind på mine forældres grund og efter at den har bidt ham i benet så det blødte.. så nu spørger jeg jer, har hun ret er det bare mig der er en dårlig hunde ejer der ikke kan styre min hund, eller er det hende, og hendes hund den er gal med???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er rigtigt og forkert
  • #1   27. mar 2007 det er hendes hund den er gal med.. Hendes hund skal ikek bare flyve ind i andre folks haver og bide i deres hunde..

Selvom det var dine forældres have havde din hund jo fået lov at være der, det havde den anden ikke..

Det er hundeejers job at holde hunden på eget matrikkel (eller hvis de er på besøg, så den besøgendes matrikkel)

• #2   27. mar 2007 Lol, det er da vist hende som ikke kan styre sin hund.

Den skulle da slet ikke rende ind i dine forældres have!

• #4   27. mar 2007 Det er da hende den anden der har et problem for hvad filan laver hendes hund i dine forældres have ??
    Og det er hendes der bider føst og ikke din.
    Såå det er hende og hendes hund det er galt med og ikke din *SS*

• #5   27. mar 2007 rigtigt nok, det ser bare så voldsomt ud når snoop bliver gal på en anden hund, og jeg føler mig lidt hjælpeløs fordi jeg er en tøs med sådan noget jeg tør ikke stille mig imellem og risikere at blive bidt...

så jeg står bare nogle meter væk og prøver at komme i kontakt med snoop, det lykkedes heldigvis også, han er heldigvis ret lydig.

Kommentér på:
hvad er rigtigt og forkert

Annonce