hvad er rigtigt og forkert {{forumTopicSubject}}
igår gik snoop og jeg 10 km for at komme ned til mine forældre, ingen problem, men lige da vi kommer derned slipper jeg ham løs i deres have, da han er nået halvvejs ned gennem haven kommer en stor sort labrador farende inde fra haven ved siden af, lige i fjæset på snoop, så vil snoop lege med den, og det er da også fint bortset fra at labradoren bider ham i benet, og så bliver snoop sur og flyver i flæsket på den.... ejeren som ikke engang boede ved siden af, kom styrtende og skældte mig ud for at jeg ikke kunne styre min hund.. jeg er lidt i vildrede, for ja min hund flyver jo i flæsket på den anden, men det er efter at den kommer ind på mine forældres grund og efter at den har bidt ham i benet så det blødte.. så nu spørger jeg jer, har hun ret er det bare mig der er en dårlig hunde ejer der ikke kan styre min hund, eller er det hende, og hendes hund den er gal med???
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
Selvom det var dine forældres have havde din hund jo fået lov at være der, det havde den anden ikke..
Det er hundeejers job at holde hunden på eget matrikkel (eller hvis de er på besøg, så den besøgendes matrikkel)
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
Den skulle da slet ikke rende ind i dine forældres have!
okt 2006
Følger: 64 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 2.269
Og det er hendes der bider føst og ikke din.
Såå det er hende og hendes hund det er galt med og ikke din *SS*
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 399
så jeg står bare nogle meter væk og prøver at komme i kontakt med snoop, det lykkedes heldigvis også, han er heldigvis ret lydig.
hvad er rigtigt og forkert