{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Løbetid - løbetid ej - {{forumTopicSubject}}

Dunse opfører sig højst mærkværdigt lige pt...

På en måde jeg ikke har oplevet før - faktisk nærmest depressivt...

Hun skulle have været gået i løbetid tidligere på måneden - ( ja ved godt at det kan skydes )
Men for ca en uge siden begyndte hun at opfører sig mærkeligt - troede først at det handlede om at hun havde fået sit livs første rigtige skideballe, - men det tror jeg så ikke længere at det har noget med at gøre...

Hun brugte først 3 dage på at undgå alle i familien - hun sover normalt i soveværelset - men i de dage så vi hende ikke - hun tissede ude - og gik derefter direkte på 1. salen - hvor hun blot lå og sov og var mærkelig -

Efter de dage begyndte hun at komme i resten af huset - men virker NEDE... hun gider ingenting, - spiser ringe ( er dog blevet bedre de sidste par dage ) hun sover bare - og leger så godt som ikke - ( plejer at lege MEGET - så hendes nuværende aktivitet er LAV i forhold ti lat det er Dunse vi taler om )
Derudover logrer hun minimalt, - Dunse er en hund der normalt bare skal høre sit eget navn nævnt - så kører det hele på hende -
Nu sider hun bare og kigger ned i gulvet -

I nat vågnede jeg dog op til at hun lå i min fodende - Dejligt - SÅDAN er Dunse...

Men mine spørgsmål kommer nu -

Kan en hund blive "mærkelig" af tilbageholdt løbetid - ? ! ?!
Kan en hund blive falsk drægtig uden løbetid - ?! ?!

Nogen der har oplevet SÅ drastisk en ændring i deres hund ?! ?!

Man bliver jo møg bekymret - Prøver alt - intet hjælper -

VIlle have haft hende på stranden idag - men faldt i søvn efter job - Og nu er det snart ved at være mørkt - så det må blive imorgen - ss -

Håber at nogen kan dele ud af erfaringer - så jeg kan falde til ro om hendes situation - !!

Smil fra
Julie ;O)

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Løbetid - løbetid ej -

Annonce