677 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nogen der har"
Nogen der har.....
Prøvet at få en hund kastereret hvor de også skulle ind i bughulen efter en sten???? Skal have min Bølle kastereret i næste uge og han har jo en sten siddende oppe i bughulen...... Så jeg er temmel...
Prøvet at få en hund kastereret hvor de også skulle ind i bughulen efter en sten???? Skal have min Bølle kastereret i næste uge og han har jo en sten siddende oppe i bughulen...... Så jeg er temmel...
Skrevet af: britta h - 1. jan 2009
nogen der har
hej er der nogen der har en dejlig muslekhund der er over 8 mdr. og som bor i nærheden af århus? vi vil nemlig gerne starte til træning med max men hende træningsdamen siger at muskelhunde over 8 ...
hej er der nogen der har en dejlig muslekhund der er over 8 mdr. og som bor i nærheden af århus? vi vil nemlig gerne starte til træning med max men hende træningsdamen siger at muskelhunde over 8 ...
Skrevet af: kamilla N - 13. mar 2008
nogen der har oplevet ???
At jeres hund har siddet/sidder på samme måde han gør det tit men syntes bare at det ser helt forkert ud ?
At jeres hund har siddet/sidder på samme måde han gør det tit men syntes bare at det ser helt forkert ud ?
Skrevet af: GucciMama - 24. sep 2014
Spar penge på din forsikring
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 143
(link fjernet)
Eller gå bare ind på Googles billedsøgning og skriv: "Brindle horse" - så popper der en masse billeder op!
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Tuuusind tak! :o)
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Nogen der har