{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kat sammen ?
  • #1   20. mar 2007 Ja det kan du sikkert godt

Min hund Bosco elskede katte

• #2   20. mar 2007 Jeg har to katte og en hund. kattene var der godt nok først, men det er gået helt fint. Faktisk over al forventning. Det første stykke tid gik de ikke sammen, når de var alene hjemme, så jeg var sikker på ingen kom til skade, og jeg holdt altid fast i hunden, når der var optræk til slåskamp, så den ikke jagtede kattene rundt.

Men jeg kunne da ikke forestille mig, at det ikke kunne lade sig gøre med hund først og så kat, tror nærmest det er nemmere. Bare pas på hunden ikke tror, at katten er legetøj.

• #3   20. mar 2007 det kan du sagnes c",)
    da vi fik vores første kat. havede vores gamle hund lige været indbilsk gravid så killingen fik jo hurtigt pattet hende op. og da vi fik holli fik vi en kat mere det var dog lidt svære da holli var lidt en volsom hvalp over for katten men de er gode venner i dag... de to katte og holli

• #4   20. mar 2007 Shorty er 2 år og sidste sommer fik vi en kat netop for at de kunne have hinanden når vi ikke er hjemme.
    Og det er bare gået sååå fint fra starten. De ligger og sover i samme kurv og leger sammen. Katten går også med hver dag når vi er ude og gå tur. De er så glade for at have hinanden det er tydeligt at se. De vasker også hinanden, hi hi. Så katten er blevet hund og hunden er ligesom blevet lidt kat, he he:o)

• #5   20. mar 2007 vi har 2 am. staffer og 1 kat og 1 kanin, og det går godt, katten leger med hundene ude i haven*s*

• #6   20. mar 2007 Jeg har 2 katte og 1 hund, jeg lod dem bare finde ud af det selv..

• #8   20. mar 2007 Min mor har en skør manicure perser som elsker at drille Misty men desværre på en måde som gør Misty pisse bange.

Når Misty går rundt så kan Pindsvin (som katten hedder) komme springene og forskrække Misty så hun piver som en stukket gris. Hun har endnu ikke sat klør i Misty men Misty får ikke lov til at sove før hun ligger hos mig.

Pindsvin er en meget dominerene kat og en af de fine, hvor man bare tænker at de tænker fy for helv... fjern jeres beskidte fingre fra min fine pels...

Nå men det har gjord at Misty er bange for katte men hvor gad jeg godt at hun bare elskede dem for min kæreste er katte elsker og ja så ved vi jo godt hvordan det ser ud når vi en gang skal flytte sammen smiley

Tror det ville hjælpe Misty hvis vi fik en katte killing til den tid for så kan hun ligesom vænne sig til at de ikke er så aggresive som Pindsvin smiley

Kommentér på:
Hund og kat sammen ?

Annonce