569 visninger
|
Oprettet:
Hund og kat sammen ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle .. Hordan kan man få en hund og en kat til at kunne sammen, jeg har en staffordshirebullterrier og ska til at ha en norsk skovkat også, hvis det kan lade sig gøre...
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.098
Min hund Bosco elskede katte
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Men jeg kunne da ikke forestille mig, at det ikke kunne lade sig gøre med hund først og så kat, tror nærmest det er nemmere. Bare pas på hunden ikke tror, at katten er legetøj.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 773
da vi fik vores første kat. havede vores gamle hund lige været indbilsk gravid så killingen fik jo hurtigt pattet hende op. og da vi fik holli fik vi en kat mere det var dog lidt svære da holli var lidt en volsom hvalp over for katten men de er gode venner i dag... de to katte og holli
maj 2005
Følger: 46 Følgere: 46 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 729
Og det er bare gået sååå fint fra starten. De ligger og sover i samme kurv og leger sammen. Katten går også med hver dag når vi er ude og gå tur. De er så glade for at have hinanden det er tydeligt at se. De vasker også hinanden, hi hi. Så katten er blevet hund og hunden er ligesom blevet lidt kat, he he:o)
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 205
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
feb 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 97
Når Misty går rundt så kan Pindsvin (som katten hedder) komme springene og forskrække Misty så hun piver som en stukket gris. Hun har endnu ikke sat klør i Misty men Misty får ikke lov til at sove før hun ligger hos mig.
Pindsvin er en meget dominerene kat og en af de fine, hvor man bare tænker at de tænker fy for helv... fjern jeres beskidte fingre fra min fine pels...
Nå men det har gjord at Misty er bange for katte men hvor gad jeg godt at hun bare elskede dem for min kæreste er katte elsker og ja så ved vi jo godt hvordan det ser ud når vi en gang skal flytte sammen
Tror det ville hjælpe Misty hvis vi fik en katte killing til den tid for så kan hun ligesom vænne sig til at de ikke er så aggresive som Pindsvin
Hund og kat sammen ?