{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

fuck politdet {{forumTopicSubject}}

sider her med en total grim sma i mund....
lad os start fra begundelsen..
fri fra skole på vej hjem nød det gode vej.... det jeg kommer til en ret trafikert vej løber der en lille lebbe lige hvalp rundt ud på vej og er helt skræmt... flere bil er ved at rem den... mig ud på vej og stoppe trafikken og så fat i hvalpen... og ind på fortovet og lige tjek om der er sket den lille fyr noget... heldivis var der ikke sket ham noget... andet hen ha var en del forviret og skramt... ryste helt vildt... mig prøve at opmunter ham lidt... lykkes skide godt.... he he man ha vil hund tække???
når den lille fyr hvad ikke noget navn skilt.... mig rundt og se om ikke jeg kun find nogen som kendt den lille fyr...men næ nej flok ryst nærmste på hovdet af mig... når så må man jo ringen til politide,... men der var sq ikke meget hjælp at hendt.... hun kun ikke gør noget.. andet sig jeg kun ta den med hjem også vil hun ha mit nummer så kun de ringen vis der var nogen der meldt den savet... det gik jeg ikke med til...bo 20km væk og vil ikke ha en hvalp i huset..(sådan nogen er jo ikke helt renlige...) så forslog om ikke hun kun senden en vong for at hendt den.... endt dem eller falck.... vil hun sq ikke var rigtide flabbet...hvorfor jeg ikke ba slap den igen dens ejer må da snart find ud af deres hund er væk og ned efter den... ellers forslog hun mig om der ikke var nogen lukket haver lige i området også lukke den en der også håbe folk der bode der gjord noget.... fatter stadig ikke hvordan hun kun sige sådan... så smed røget på og ringet til en ven som så køret 20min for at kommen og hjælpe mig med at få den ud på politidegården i slagelse....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck politdet
  • #1   19. mar 2007 Når det kommer til hunde er der desværre flere steder de åbenbart ikke er så hjælpsomme. Det er heldigvis ikke det jeg selv oplevede da vi fandt en vildfaren hund.

Utroligt at de ikke vil hjælpe, men istedet kommer med sådanne latterlige forslag.

Hvad sagde de på stationen?

• #2   19. mar 2007 Har to gange fanget hunde foran vores hus. Vi bor lige ud til hovedgaden..

Den 1. var ved mig i 8 timer før de kom og hentede den. Den anden havde vi i 5 timer og så gik vi en lang tur og fandt til sidst ejerne...

• #3   19. mar 2007
    ~~Moster Stella~~~ Bedømmer_billedet ikke_hunden

en helt anden histore.... he he

ja vi troppet op... der ud med hund i faven som godt nok var blivet rigtide glad for mig...

hun sage med det samme jeg kom ind af døre jeg skulle køre den ud til faclk ...men næ nej nu skulle hun sq også ha love at abj.... så jeg sætte den på deres bord og drej rundt og hævet så stemmen.... ja hun men jo den ba kun løbe rundt ud på vej til den blive kørt ned.... også gik jeg

• #5   19. mar 2007 Ja de er sku ikke til ret meget hjælp,og der er desværre også alt for mange menneser der ikke ser noget,for de gider ikke at hjælpe så er det godt der er nogen som os.Jeg har prøvet det med to store heste jeg havde opstaldet i en uge til den rette ejer mand kom efter dem.

• #6   19. mar 2007 det værst er hun ment jeg ba kun slippe den til der kom nogen ander for at hendt den

• #7   19. mar 2007 De kom indenfor en halv time da jeg ringede om en løs hund.

• #8   19. mar 2007 NAMSE .

Du skulle hellere have fået hendes navn så du ku klage over hende til polisen. Det er for skidt at et menneske skal ødelægge hele afdelingens ry fordi hun skal opføre sig så grimt

• #9   19. mar 2007 Man kan aflevere den hos en dyrelæge, det koster ingenting, eller man kan ringe til - jeg mener det er - 70102030.

Det er falck, og de sendte en beredskabsbil, jeg havde kørt en hare ned.

• #10   19. mar 2007 **Heidi-Leidi**
    ja,,, jeg ha lige snakket med dkk de sige at politiet skal ringen til faclk... jo jeg spurte hende da et par gang om hun ikke havde nummert... og hun var ba flabet.... så jeg tinget fuck den ** hun skal famen ´ha den hvalp på sit skrive bord også håber på den pisser og skider på det

• #11   19. mar 2007 sider lidt og over vejer om jeg skulle skrive en klag,,, men mig der er ordblind.. kommer det til at ta 1000år... men synds virkelige hun var en møg so at høre på... slip den eller find en lukket have og sætte den i vis du ikke sevl kan kommen ind med den,,,, ja man kan alle tid send lort vider...

• #12   19. mar 2007 Jeg har oplevet det et par gange nu.

Jeg ringer altid pænt og beder dem hente hunden. Næ nej, de kommer når de har tid.

Den går så ikke her. Jeg kan ikke bare tage andres hunde ind da jeg selv har 2, så jeg daffer lige over til politivagten og siger "Værs'go"

De bliver ikke glade, men det er deres problem!

• #13   19. mar 2007 Lidt morsomt at man ikke må skære alle muskelhunde-ejere over en kam, men gerne må gøre det med politiet smiley

kedeligt de ikke reagerede, men sådan er det jo ikke alle steder.

• #14   19. mar 2007 ***René** *
    nej men skal jeg skrive navn i tråden og blive frosset forsdi jeg hænger den ......... ud her på siden... men jo slagelse politie er noge doven hund...he he som åbenbart ikke fatte det er deres problemmen...som de få deres lån for at være dem der løser... men tror mig havde jeg riget og sagt der løbe en løs kamphund rundt der bid ud efter folk så skulle de nok være der med pistolerne frem klar til at grib ind

• #15   19. mar 2007 Hvis du stadig har hunden, så tag den til dyrlæge, den skal jo enten være chippet eller øremærket, så burde de kunne give dig enten et nummer eller en adresse til ejeren smiley

• #16   19. mar 2007 Rene
    kan kun give dig ret.

• #17   19. mar 2007 Det er jo ikke første gang man høre disse historier fra Politiet - har selv stået mange rigtig mange gange i den situation, og det er i Gentofte... Har også fået den med, at hundens næse er bedre end min, så den skal nok finde vej hjem... Da jeg sagde den kunne blive kørt den, fik jeg bare avide, at så kunne den lære det... Hvad fanden så med de stakkels mennesker som kommer til at køre den ned ? Eller ejerne osv - det var de ligeglade med, så kunne man jo lære at holde styr på sin hund.

• #18   19. mar 2007 åpolitidet ha den nu... jeg ringet efter en der kun køre mig der ud... så hvalpen komme på hendes skrivebord så hun kun hun sevl ta stilling til hvad der skulle ske med den....

• #19   20. mar 2007 namse.. har desværre oplevet det samme,med samme station.. stod så og ventede ved banegården i Slagelse i halvanden time,med en dalmatiner der lystig pinkede på mit ben og viste tænder når jeg ville ha den ned.. møgkræ.. men falck kom efter den,da jeg nægtede at slippe den og selv havde 3 hunde i bilen...

Kommentér på:
fuck politdet

Annonce