{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Dobermann Genning's King er død :o( {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver dette fordi jeg er opdrætter til ham og fordi at min niece som ejede ham, sammen med sin familie, har bedt mig gøre dette :o( da det er for hårdt for hende at gøre det selv, jeg føler så meget med dig og din/min familie kære Linda.

Kenzo startede sent igår aftes på en gåtur med min storesøster Susan (Linda's mor), at slingre for derefter at falde om, Susan kunne ikke få ham op at stå, så hun løb så hurtigt hun kunne hen til det nærmeste hus og spurgte om hun måtte låne tlf'en, hun ringede efter sin mand Flemming som kom hurtigt, efterfulgt af sønnen Daniel, som igår vendte hjem efter 1 år i Thailand, Kenzo kom på benene igen og gik selv hjem, dyrelægen blev kontaktet, men de skulle se det an først.
Det skete så igen imorges, men kun kortværigt, efter Jan og jeg selv kom hjem efter malmø udstillingen skulle vi da lige som resten af familien sige goddag til Daniel, og Kenzo kom os glad imøde og smilede som han plejede.
Susan fortalte at de igen havde talt med dr dyr, og havde fået en tid til Kenzo imorgen.
Vi kørte hjem med nogle trætte hunde og jeg satte mig til at redigere billederne fra dagens begivendhed, da Susan ringer.
Kenzo er død, sagde hun........
Flemming havde gået en lille bitte tur med Kenzo, da han igen falder om, han ringer hurtigt hjem og Daniel kommer løbende, han vil bære Kenzo hjem ,men Kenzo vil selv gå og klarede det fint, og da han kommer ind af døren løber/lunter han rundt blandt gæsterne, for dernæst at komme fra gangen ind i stuen, og i døren falder han om og dør på stedet, jeg var mundlam, jeg havde jo 1½ time i forvejen kælede med ham??
Han blev kørt til dr dyr ag Flemming, Susan og Daniel, Linda var selv for knust :o( de ville tage blodprøver og åbne ham for at finde årsagen, han havde ellers lige været til tjek forige Fredag og der var intet? (de har virkelig passet godt på ham fra barns ben af, lige fra det bedste foder til hvert eneste dyrelæge besøg og så lidt til)
Min søster har sagt at hun godt vil have at Kenzo bliver brændt og at de får hans urne med hans aske, og alle hans ting helt ned til hans ynglings nullermand bliver gemt.

Jeg er dybt rørt over det der er sket, og jeg ved at min familie er knust over tabet af deres elskede hund/ven.
Så hvis i har løst, så smid en lille kommentar hos Dobermann Genning's King (Kenzo)

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobermann Genning's King er død :o(
Kommentér på:
Dobermann Genning's King er død :o(

Annonce