638 visninger
|
Oprettet:
Tak for støtten!! {{forumTopicSubject}}
Er sku træt af min familie har så mange kommentarer og er så bekymrede over man skal have en hund(AB)
De aner intet om det og er nærmest kun negative over det.
-Hvor skal den være mens du er på arbejde?
-Hvad hvis den splitter lejligheden af(som om)
-Har du råd?
-Hvad med arbejde til aug når du er færdig udlært.
-Den hund alene i en lejlighed(Om det er hus eller lejlighed den er jo alene anyway mens man er på arbejde hvad er forskellen)?
Er sku træt af man ingen støtte for..
Sorry skulle bare lige ud med det. ;o)
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 172
Og hvad med job bagefter du er færdigudlært og sådan.. bla bla bla
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.611
Når de møder din dejlige lille hvalp, så ændrer de mening(((=; Fordomme er der jo mange af, og så er der heldigvis også mange, som er med til at få vendt disse fordomme... Og den gruppe tilhører du (håber og tror jeg da)
Og ellers tillykke med din dejlige hund, hun er godt nok nuttet!!
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Vi har fået Bella og det går da suverænt herhjemme.. Det er skønt med en hund i ens liv.. Mit liv er blevet forriget og man har noget godt at tage sig til i sin fritid.. Så glem dem og nyd i stedet din dejlige hund..
feb 2007
Selvfølgelig har jeg da det ..
Går ikke bare ud og køber en hund fordi det er sjovt i 14 dage og sælger den videre...!"#¤
Har haft tanken i snart 2 år nu men da jeg starede som elev for snart 2 år siden var det dumt dengang men er færdig udlært her til aug så det er passende nu.!
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Nogle af spørgsmålene er jo ikke helt urellevante.
Hvis du har overvejet det hele, kan du jo også svare på deres spørgsmål, og så skulle der jo ikke være nogen grund til at blive fornærmet over dem
I sidste ende må du jo bare bevise at der ikke var nogen grund til bekymring, når hunden engang dør af alderdom i dine arme, efter et langt og godt hundeliv sammen med dig
feb 2007
Jah det siger mange også jeg kender men fordomme har de da..
Jeg tror nærmest du er blevet presset til af skulle købe hund nu og hvad skal du få tiden til af gå med når du har den og kender du andre der har hund du kan bruge tid på..??
Alle sådanne spørgsmål..
AHHHHh/&%¤# ;o)
feb 2007
Nej de er oki spørgsmålende og jah da har da overvejet dem alle.. Men selfølgelig ved jeg ikke hvad job jeg for efter jeg er færdig med elev udd men det ved jeg jo ikke uanset om jeg har hund eller ej.
Og svarer da også på ders spørgsmål men nar man bare er kritisk så det jo ikke nemt...
jul 2005
Så hvis du allerede at irriteret over din egen families spørgsmål, så tør jeg da næste ikke tænke på hvordan det vil være for dig, når fremmede begynder at stille spørgsmål :o/
feb 2007
Er ligeglad med andres kommentarer om de hunde.
Alle hunde kan jo blive sure ;o)
Det er bare ik sjovt når det er ens familie der er sådan de burde jo være glade for et nyt familie medlem...ik?
jul 2005
Det kan man ikke forvente af dem.
Men som sagt tidligere, når du har haft hunden til den er gammel og grå, har klaret alle problemer, udgifter og bøvl, uden at belaste familien, så har du bevist overfor dem at du kunne klare opgaven
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 150
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 33
Da hun havde haft den i nogle måneder blev vi så forelsket i den, at vi begyndte at overveje.
Et år efter havde vi selv en Staffordshire bullterrier, og hold op hvor er vi glade for dem begge.
Så tingene kan hurtig vende
feb 2007
Men svarer også på deres spørgsmål men når man kun er negativ over for det er det svært jo..
Go weekend alle.
Tak for støtten!!