{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Tak for støtten!! {{forumTopicSubject}}

Er sku træt af min familie har så mange kommentarer og er så bekymrede over man skal have en hund(AB)
De aner intet om det og er nærmest kun negative over det.
-Hvor skal den være mens du er på arbejde?
-Hvad hvis den splitter lejligheden af(som om)
-Har du råd?
-Hvad med arbejde til aug når du er færdig udlært.
-Den hund alene i en lejlighed(Om det er hus eller lejlighed den er jo alene anyway mens man er på arbejde hvad er forskellen)?

Er sku træt af man ingen støtte for..

Sorry skulle bare lige ud med det. ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for støtten!!
  • #1   17. mar 2007 Heidi L jah lige præcis min søster sagde det var dyre plageri af have en hund i min lejlighed og min mor siger jah det er synd og det kan du ikke..
    Og hvad med job bagefter du er færdigudlært og sådan.. bla bla bla

• #2   17. mar 2007 Hej Jonas.
    Når de møder din dejlige lille hvalp, så ændrer de mening(((=; Fordomme er der jo mange af, og så er der heldigvis også mange, som er med til at få vendt disse fordomme... Og den gruppe tilhører du (håber og tror jeg da)
    Og ellers tillykke med din dejlige hund, hun er godt nok nuttet!!

• #3   17. mar 2007 Et par af spørgsmålene er da ganske logiske og dem har du vel selv vendt inden du besluttede dig.........

• #4   17. mar 2007 Sådan er forældre åbenbart bare.. hehe.. Mine var/er også sådan, men når man først har fået dem elsker de hunden(e) overalt på jorden... Tror ikke man skal tage det til sig..

Vi har fået Bella og det går da suverænt herhjemme.. Det er skønt med en hund i ens liv.. Mit liv er blevet forriget og man har noget godt at tage sig til i sin fritid.. Så glem dem og nyd i stedet din dejlige hund.. smiley

• #5   17. mar 2007 *****Renè***
    Selvfølgelig har jeg da det ..

Går ikke bare ud og køber en hund fordi det er sjovt i 14 dage og sælger den videre...!"#¤

Har haft tanken i snart 2 år nu men da jeg starede som elev for snart 2 år siden var det dumt dengang men er færdig udlært her til aug så det er passende nu.!

• #6   17. mar 2007 Mon ikke de spørger for at sikre sig at du har overvejet alle aspekter af at have hund?

Nogle af spørgsmålene er jo ikke helt urellevante.

Hvis du har overvejet det hele, kan du jo også svare på deres spørgsmål, og så skulle der jo ikke være nogen grund til at blive fornærmet over dem smiley

I sidste ende må du jo bare bevise at der ikke var nogen grund til bekymring, når hunden engang dør af alderdom i dine arme, efter et langt og godt hundeliv sammen med dig smiley

• #7   17. mar 2007 Heidi L og Diana W:

Jah det siger mange også jeg kender men fordomme har de da..
    Jeg tror nærmest du er blevet presset til af skulle købe hund nu og hvad skal du få tiden til af gå med når du har den og kender du andre der har hund du kan bruge tid på..??

Alle sådanne spørgsmål..

AHHHHh/&%¤# ;o)

• #8   17. mar 2007 ~~Moster Stella~~~ Bedømmer_billedet ikke_hunden :
    Nej de er oki spørgsmålende og jah da har da overvejet dem alle.. Men selfølgelig ved jeg ikke hvad job jeg for efter jeg er færdig med elev udd men det ved jeg jo ikke uanset om jeg har hund eller ej.
    Og svarer da også på ders spørgsmål men nar man bare er kritisk så det jo ikke nemt...

• #9   17. mar 2007 Kan ikke lige lade være med at tænke på, at med den race du har valgt, vil du møde mange negative kommentar, fordomme og sludder.

Så hvis du allerede at irriteret over din egen families spørgsmål, så tør jeg da næste ikke tænke på hvordan det vil være for dig, når fremmede begynder at stille spørgsmål :o/

• #10   17. mar 2007 ~~Moster Stella~~~ Bedømmer_billedet ikke_hunden :
    Er ligeglad med andres kommentarer om de hunde.

Alle hunde kan jo blive sure ;o)

Det er bare ik sjovt når det er ens familie der er sådan de burde jo være glade for et nyt familie medlem...ik?

• #11   17. mar 2007 Det er bare ik sjovt når det er ens familie der er sådan de burde jo være glade for et nyt familie medlem...ik?

Det kan man ikke forvente af dem.

Men som sagt tidligere, når du har haft hunden til den er gammel og grå, har klaret alle problemer, udgifter og bøvl, uden at belaste familien, så har du bevist overfor dem at du kunne klare opgaven smiley

• #13   17. mar 2007 Det er vigtig at overveje mange ting når man valger at ville eje en hund og da intet bare lige er til, men kender bestemt til det negative fra de næmeste, men de ønsker de ser heller ingen glæde ved at være hundeejer og må sige at mit liv er inrettet efter at havde hund og ser ikke alle de problematikker ved det.

• #14   17. mar 2007 Hi hi, sådan sagde vi også da vores datter fortalte at hun ville have hund og en 'kamphund' en Sbt, vi prøvede rigtig meget at tale hende fra det,
    Da hun havde haft den i nogle måneder blev vi så forelsket i den, at vi begyndte at overveje.
    Et år efter havde vi selv en Staffordshire bullterrier, og hold op hvor er vi glade for dem begge.
    Så tingene kan hurtig vende

• #15   17. mar 2007 Har som jeg også har skrevet længere oppe tænkt det igennem og selvfølgelig kan den splitte lejligheden ad hvis den for alt for meget plads og bliver stresset jah...
    Men svarer også på deres spørgsmål men når man kun er negativ over for det er det svært jo..

Go weekend alle.

Kommentér på:
Tak for støtten!!

Annonce