{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Min hund spiser ikke som han plejer?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer.. Ballou er en lab. som plejer at være helt vild med mad, men for omk. 4 måneder siden, gider han ikke spise han mad mere, ham spiser måske 200g på 3 dage ?! Jeg er bekymret, når han plejer at være helt vild.. Men han er nu ikke mager.. Gør jeres hund også det ? og hvad gør i så?

MVH Tanya D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund spiser ikke som han plejer?!
  • #1   11. mar 2007 Misty gør det også tit - er du begyndt at komme fiskeolie i hendes mad og nu spiser hun som hun skal - men jeg har opfattelsen af det er normalt de lide tager sådan en periode.... Hvor længe har det stået på ??

• #2   11. mar 2007 Hej Gitte B: Det har stået på i 4 måneder, har prøvet meget nu, han spiser godtnok vores mad, men vi gider ham det ikke længere fordi vi gerne vil have han skal holde sig til sit eget, han spiser heller ikke hvis vi blander noget i hans mad.. Dyrelægen siger det er normalt, især hvis der er en hund i løbetid ? men i 4 måneder ??!

• #3   11. mar 2007 I starten med misty prøvede jeg også alt - men det gjorde hun blev forvent og ville ikke have sin egen mad mindre der var noget i eller jeg legede det i hende - så længe hun ikke taber sig skal du ikke være bekymret, hun skal nok spise når hun er sulten....

Jeg fik misty til at spise igen ved at sætte hendes mad ned og sige værsgo, hvorefter jeg gik derfra, maden lod jeg stå fremme en halv time - hun fandt hurtigt efter et par måltider at jeg var "ligeglad" også begyndte hun at spise igen.... - jeg fandt så senere ud af at der ikke var tilstrækkeligt med fiskeolie i hendes foder så det for hun nu med henes aftensmad =)

• #4   11. mar 2007 Ja, det har vi altid gjordt, men han er bare ligeglad, men det kan jo være han spiser noget ude fra vores have,.. ? Men nu må jeg se.. Han begynder nok igen ...

• #5   11. mar 2007 hmm men hvis ikke hun er tynd ville jeg ikke se det som et problem endnu først hvis hun begynder at tabe sig .det kan jo være hun får nok det kommer jo an på hvor meget motion osv hun får for laver hun kun lidt så behøver hun heller ikke så meget mad er i derimod meget aktive ville med hende burde hun spise mere syntes jeg men det tyder ikke på hun mangler noget hvis hun holder vægten

• #6   11. mar 2007 Hej Heidi L.. Jeg plejer at lade det stå ca. ½ time, Men tager det ikke fra ham om morgen da vi så skal i skole, men jeg tager det så væk når jeg kommer og hjem og lader hans aftensmad stå i 15 min .. Han spiser slet ingen ting menes vi er væk.. Syntes det er mystisk ?! Kan det skyldes han mad ?

• #7   11. mar 2007 Bettina L:
    Vi har ca 1 times aktivering om dagen.. og det hjælper ikke med hans mad, han tager nok li en mundfuld til aften så er det, det.. Han er en meget hyper hund..

• #8   11. mar 2007 Mine hunde har heller aldrig rørt deres mad når vi ikke var hjemme selvom jeg har givet et skønt okseøre som hun elsker ligger det urørt når vi kommer hjem - så det er ikke unormalt smiler - hvis hun har spist det med velbehag før altså foderet så skulle det jo ikke skyldes det men simpelhen fordi hun ikk er sulten....

• #9   11. mar 2007 Sorry
    *han smiler

• #10   11. mar 2007 ja det er han race jo jeg har en boxer tæve som også spiser som vinden blæser når hun er i løb men det plejer at gå over på en måned ca men ring til dr.dyr på mandag evt. en anden end din egen hvis du mener du kun får et svar du ikke kan bruge til noget fra din egen dyrlæge....altid godt med en second aponion (staves) ha ha

• #11   11. mar 2007 Hej til jer alle.. Jeg vil ta maden væk inden jeg tager hjem, men han spiser slet ikke sit mad hvis jeg kommer noget i.. han er lidt sær, men dejligt.. hehe.. Men dyrelægen sagde jo at det var normalt, for der sikkert var en hund i løbetid tæt på..

Kommentér på:
Min hund spiser ikke som han plejer?!

Annonce