{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

Godmorgen folkens..... {{forumTopicSubject}}

Lad os da ligge hårdt ud fra morgenstunden af.... smiley

Nu har vi undret os længe over, at når Baloo leger med andre hunde, bider stort set alle i leg... Så Baloo kommer altid hjem med en masse skrammer... Der er selvfølgelig undtagelse... Men Baloo bider ALDRIG tilbage når de leger... Han vender bare røven til så de ikke kan bide ham i halsen....

Så vil jeg lige høre jer, der er morgenfriske, hvordan foregår det når jeres hunde leger med andre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen folkens.....
  • #1   8. apr 2005 Hej

Med xanthos er det forskelligt, når han leger med sin bedste ven Balder, bider de rigtig meget i hinanden.

Men med andre hunde, er han begyndt at lege meget fangeleg. smiley

• #2   8. apr 2005 Nej vel Rikke??? Men vi troede jo at det måske kunne have noget og gøre med at han selv blev bidt meget hårdt da han var helt lille - men så skulle man da mene at det først var han bed igen... Men når han leger med andre bulldogs, har han ingen skrammer - så jeg ved ikke om det ligger til racen eller sådan noget...

• #3   8. apr 2005 Randi: Ja, de vil jo få rifter og skrammer... Men har Ayla nogensinde leget med en anden bulldog?
    Det er bare mærkeligt at baloo ikke bider igen synes vi... ???

Henriette: Ja, det er jo kun leg, men man bliver bare lidt bekymret, når de andre hunde hænger i hans nakkeskind, og han ikke gør andet end at prøve at vende røven til...

• #4   8. apr 2005 Du har nok ret Rikke... Men am-bulldoggen leger utrolig vildt - men det er med kroppen ikke med tænderne... men der er nok stor forskel...

Kommentér på:
Godmorgen folkens.....

Annonce