509 visninger
|
Oprettet:
OEB sidder sgu mærkeligt... {{forumTopicSubject}}
Hej Alle..
Kan det passe at det kun er visse racer der nogle gange sidder som en frø nærmest, altså sidder på hele røven et eks. er cæsar som også er old englihs bulldogge herinde..
vi har nemlig også en ambull og hun sidder aldrig sådan men har lagt mærke til flere oeb´s der gør det ??
Håber det er til at forstå ellers så se lige eksempel..
Knus...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Men jeg tænkte på om halens længde kan have noget m det at gøre? Er det ikke mest dem med de helte korte der gør det?
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 337
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 493
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 493
Vildt flovt kan sagtens huske lucky men kan ikke få frem hvor det er vi har haft mødt hinanden ??
sep 2006
Følger: 64 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 329 Svar: 5.383
jun 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 301
Hvis jeg havde en hund, der sad sådan ville jeg tage den til en dyrekiropraktor, for at få rettet det.
Lange hunde som gravhunde eks. kan dog have tendens til at vælte til siden, når de sidder på grund af den lange krop. Men mange gravhunde døjer også med ryggen, så det kan også være smerter.
jun 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 301
Som jeg også skriver, så KAN det være et tegn på smerter.
Rigtig mange hunde sidder sådan pga smerter, derfor ville jeg helt klart få min hund undersøgt, så den ikke render rundt med unødige smerter.
Jeg syntes alle burde få deres hunde undersøgt, af en kiropraktor, hvadenten man har en fornemmelse af om den har ondt eller ej. Hunde fortæller ikke og klager ikke som os mennesker over smerter, men viser det på andre måder. Der er mange måder hvorpå man kredse sig ind på om hunden har smerter. Går den evt. pasgang er dette et tegn på smerter.
Undersøgelser har vist, at over 60% af alle hunde render rundt med smerter i nakke/ryg, derfor vil jeg selvfølgelig anbefale alle ,at få deres hund tjekkes hos en kirpraktor, på samme plan som man også får den tjekkes og vaccineret hos dyrlægen.
Jeg syntes at det er ærgeligt, at folk ikke vil indse, at hunde og andre dyr også kan have smerter som vi mennesker også kan have det. Og har vi ondt i ryggen, så vil vi jo også gerne have hjælp til at afhjælpe smerterne.
OEB sidder sgu mærkeligt...