{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

en sjov lille {{forumTopicSubject}}

historie jeg lige ville dele med jer:-)
dette er ikke om hunden men kan ikke lade være at grine når jeg tænker tilbage på igår aftes.
min kæreste og jeg sad ved computeren og kiggede ud af vinduet da vores genbo kom kørende hjem i sin indkørsel. (han er ikke så tit hjemme) så sagde jeg til kæresten om vi ikke skulle byde ham over på en øl så vi skynder os ud og stå i døren. da genboen tog lidt tid om at komme ud af bilen får min kæreste den ide at vi skulle hente et flag for at flage at han endelig er hjemme. han skynder sig og da naboen stiger ud af bilen står vi begge med et stort smil og flager for ham, idet vi opdager at det ikke er ham stivner vi op og så begynder vi at grine total meget. (min kæreste flager stadig)drengen der er steget ud af bilen står og kigger ondsvagt på os og vi er total flade af grin og skynder os ind. ingen af os sagde noget til drengen men min kæreste havde total dårlig samvittighed over at vi ikke forklarede drengen om hvad vi havde gang i. og han må have tænkt at vi var total sindsyge herovre:-) hæ hæ

håber i nød at læse om vores lille sindsyge aften igår:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en sjov lille
Kommentér på:
en sjov lille

Annonce