dagens gode gerning... :o) {{forumTopicSubject}}
Vi var ude at gå laaang tur , men anika f og hendes staffi.... da vi kommer til stisystemet møder vi en løsgående hund uden ejer, den kommer fint hen og hilser og anika får fat i den og læser tlf. nr. på ejer.
Vi ringer og taler med en ældre dame, som bliver glad og fortæller at den hedder mikkel... :o)) vi får at vide hvor den bor og følger den hjem i snor.... den lånte lige staffis snor...
Vores "kæmpe dræberhunde" ;o))) var meget søde ved den.... selvom det var en gammel hanhund... (islandsk fårehund) ... vi fik lov til at benytte deres grund til at gå ture på..... på marker og deres stier og skov...... FEDT for det er etmega dejligt område...
PS. Hun spurgte om det var pitter , men fik forklaret at det var amstaffs..
men vi fik en mega dejlig laaaang tur ud af det og en glad hundeejer..... :o))))
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 473
+ at hun lærte lidt nyt om hunderacer
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 337
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 273 Svar: 2.424
Da vi var i hundeskoven igår, var der også en hund uden ejer, da jeg ville have fat i ham stod jeg lige pludselig bare med et halsbånd i hånden. Så gik jagten ind på at få ham fanget og givet halsbåndet på og få fat i ejer, som i øvrigt bare ville have, at jeg slap ham fri, for hun fandt ham nok senere! (Det skal så lige siges, at vi så hende senere med hunden
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
og så få lov til at bruge deres grund som er kæmpe og går helt ned til en å.... smiler stort
okt 2006
Følger: 64 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 2.269
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 10 Emner: 69 Svar: 238
Nu bliver jeg nys det er vel ikke den hund der har stået på min hjemmeside længe??
Den islandske fårhund.
(link fjernet)
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
dagens gode gerning... :o)