{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Gitte T
Gitte T
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

Drillepinden... {{forumTopicSubject}}

Hey Y'll smiley

Har en rotte på 5 mdr, som ikke vil lade vores gamle hund (6 år) være... han vil hele tiden bide ham i hans lange ører/røv/ben.. ja "whatever" smiley Den gamle gider ham ikke men er heller ikke så god til selv at få sagt fra...
Hvad gør I jer af erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drillepinden...
  • #1   5. aug 2018 Du skal hjælpe den gamle hund og stoppe hvalpen - det er ikke noget de selv skal finde ud af smiley
    Når så hvalpen lærer at opføre sig "pænt" omkring den anden, så vil den store nok automatisk gide den lidt mere. Ingen gider en "lillebror" der ikke fatter et nej smiley

• Gitte T
    Gitte T Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. aug 2018 Jeg hjælper alt hvad jeg kan men han er satme lidt tungnem, indimellem smiley Tænker jeg fremover vil give ham "timeout" (i udestuen/haven) når han ikke hører efter?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #3   5. aug 2018 Han skal ikke have timeout for normal adfærd. Afled ham og tag ham roligt væk, luk en dør eller gitter imellem dem og giv den gamle lidt fred. Imens kan den unge lave lidt mentalt så noget af energien også kommer ud den vej

leg også med hvalpen. ro er fint men energi skal også ud

• #4   5. aug 2018 Går du mon til træning med den lille? Jeg forstår ikke helt pointen i at bruge frustration som straf i opdragelse.

Jeg ville til enhver tid starte med lidt mere pædagogiske metoder, fx indlære hvalpen et “nej”, fjerne den fysisk (uden vold) når den er for vild og eventuelt tvinge den til ro (snor på). Men at sætte den ind i et rum væk fra alle andre, er uholdbart for mig - det opbygger bare frustration for hvalpen.

Og så skal I huske både at give den voksne og hvalpen opmærksomhed hvor for sig, det være sig nussetid, træning og gåture.

Kommentér på:
Drillepinden...

Annonce