{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Dagens kvinde i skysovs :P {{forumTopicSubject}}

Jeg opdagede her idag ved 14:45 tiden at der løb en snauzer (jaja ved godt det ikke er stavet rigtigt, hehe) ligende hund rundt her ude på vores vej og den havde ingen ejer med.. jeg gik ud til vovsen og hvor var han bare smadder sød hehe, han havde heldigvis halsbånd på og navne skilt med tlf. nummer, jeg ringede først hjem til hjemmenummeret men ingen tog tlf. så ringede jeg til anviste mobil nummer, og en mand tog tlf. og sagde at han var i tyskland, men han ville lige prøve at få fat i hans kone, som der så viste sig ikke var hjemme :S nå men jeg fik hudson (som han så flot hedder hehe) ind i vores udestue og lukket mine hunde ind i stuen, for gard dam de var da helt vilde efter at se hva han var for en fyr hehe... og så fandt jeg en snor og så traskede vi ellers afsted op af vejen og prøvede at finde hans hus hehe..
faderen ville i mellem tiden prøve at ringe til hans datter,
og hun prøvede så at ringe til mig, men forgæves da min mobil ikke havde nok forbindelse... skod...
men jeg fik da fat i faderen igen og blev gejdet op til huset, fik fundet nøglen til det fremmede hus og fik lukket hudson ind... HVOR var familien bare glad, der var godt nok ingen hjemme, men skrev efterfølgende sms med datteren og hun var bare så taknemmelig, og faderen ville kontakte mig når han kom hjem fra tyskland...
hehe... det var bare såå dejligt at kunne hjælpe... så den stakkels hund kom hjem i sikkehed...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens kvinde i skysovs :P
Kommentér på:
Dagens kvinde i skysovs :P

Annonce