{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Den søde hund der bider. {{forumTopicSubject}}

Vil kort beskrive hvad der hændte idag, da jeg er i tvivl om hvordan jeg skal tolke det.

Mine forældre har fået en omplaceringshund puddel han på 2 år. Generelt fungerer den rigtig godt og er en sød og kærlig hund, dog med enkelte hændelser hvor den knurrer voldsomt.

Mine forældre har fået den gennemgået af dyrlæge for smerter efter mit råd, da jeg synes den knurrende i situationer der ikke altid gav mening.

Idag sker følgende så. Vi er på besøg og den hopper op til mig og vil kæles for hvilket er fint. På et tidspunkt stopper jeg så kort med at klø den, hvorefter den knurrer voldsomt af mig. Jeg løfter den derefter ned på jorden igen da den så ikke er velkommen.

Ca et minut senere rejser jeg mig, hunden ligger på jorden ca fem meter fra mig. Derefter flyver den hen og bider mig i benet flere gange. Jeg stopper det hurtigt ved at få fat i dens halsbånd. Den stopper og går et par meter væk hvorefter den vender rundt og angriber mig igen med flere bid, hvorefter jeg hæver stemmen ret kraftigt og den stopper så endeligt efter ca 30 sekunder. Derefter kommer den logrende hen til mig og smider sig på ryggen.

Viser sig så at den en gang tidligere har gjort lignende med min mor.

Heldigvis sker der ikke så meget da det er en hund på to kilo, men i min verden gør en hund der har det godt ikke den slags. Dog virker den generelt til at være en glad social hund, hvilket forvirrer mig lidt.

Men kunne godt bruge lidt ideer til hvad der sker med den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den søde hund der bider.
Kommentér på:
Den søde hund der bider.

Annonce