229 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Jeg er stolt af Groggy(renlighed) Jeg er stolt af Groggy(renlighed)

Idag var første dag at Groggy skulle være alene hjemme i en hel arbejdsdag, ( altså sammen med de 2 andre), jeg frygtede at huset ville ligne en slagmark når vi kom hjem, min veninde som bliver kaldt tante Malene til hundene, er så meget guld værs, hun bor 3 veje fra os, og har ved alle vores hunde/hvalpe, kommet hver dag og luftet og givet frokost når hun alligevel selv var ude og lufte sine egne( hun er aftenvagt), og da hun ringede kl 12 havde Groggy tisset på avisen ved døren og alt var som det skulle være. pyha!!! da jeg kom hjem 3 timer efter var der kun en tistår på den anden avis ved døren. jeg er så stolt af ham, når vi er hjemme går han til døren- han er 10 uger. mega flot af min lille dreng- han har været til dr. dyregod idag og er blevet vaccineret og chippet, han har taget 3 1/2 kg på, så det er superflot, dyrelægen sagde også han var som han skulle være i hoved og rø... dejlig dag idag he he.

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er stolt af Groggy(renlighed)
Kommentér på:
Jeg er stolt af Groggy(renlighed)

Annonce