{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Helt fortryllende lille Chihuahua {{forumTopicSubject}}

På udstillingen i Odense i dag så jeg verdens sødeste lille Chi pige på lidt over 8 mdr. To chokoladebrune nuancer og hvidt på benene. Lille bitte og bedårende. Måtte hen og røre og tale med hendes mor. Vi skulle så i Store Ring med vores hvalpe, så vi stod ved siden af hinanden ved forbedømmelsen.

Jeg har jo svoret at Cherie bliver min sidste Chi. Men jeg var "sg." godt nok ved at være i tvivl om min beslutning. Hold da op hvor var hun flot. Desværre fik jeg ikke billeder af hende i Store Ring alligevel, da belysning og afstanden ikke var god nok. Hun hedder Hovsa' Fifi, mon der er nogle herinde der kender hende. Hendes mor kommer helt sikkert fra Jylland, og det samme gør opdrætteren.

Hun er godt nok den mest bedårende lille fine pige jeg længe har set. og ja, der er så mange søde og flotte Chi'er - men jeg må indrømme at jeg faldt pladask for hende. Kunne man bare få en hvalp efter hende..... nå nu taler jeg i vildelse igen, jeg har jo mine 3 overdejlige gårdhunde, som alle gjorde det fint i Odense i dag.

Har I også oplevet at gå i "drømmeland" over en rigtig dejlig lækker hund.

Hilsen Gitte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt fortryllende lille Chihuahua
Kommentér på:
Helt fortryllende lille Chihuahua

Annonce