{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

hund æder alt {{forumTopicSubject}}

hej min hund har snart ædt hele mit bryggers, og har kun været væk i 3 timer. det starte med den lavede små skader og nu har bidt i alt. vi går tur med hunde og hun har tons vis af legetøj og der er en anden hund som selskab.. hun er 12 uger.. hvad gør jeg.. syntes det er synd at sætte hende en bur eller give hende gummi mundkurv på.. hun sover i lukke bur om natten ved vores seng.. håber snart hun holder op eller ender det med salg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund æder alt
  • #3   12. jun 2018 den har fået alene trænig. bliver aktiveret gennem gåtur, leg, sit dæk osv træning og med kong legetøj

• #5   12. jun 2018 det er en labrador og ft springer blanding

• #8   12. jun 2018 det kan godt være der dkal mere til end vi har regnet med, men hvad kan man gøre iløbet af dagen hvor man ikke er hjemme

• #10   12. jun 2018 altså godbid legetøj eller hva

• #18   12. jun 2018 De to små, du synes ikke at der kan drages noget af denne sætning: håber snart hun holder op eller ender det med salg.

Hunden er 12 (TOLV) uger, det vil sige at den har boet hos TS i max 4 uger. Og den æder ting når den er alene - nok fordi den i løbet af de 4 uger den har boet hos TS ikke er trænet op til at være alene så længe som den er.

TS, hvordan har I trænet alenehjemme? Hvor længe er den alene? Og kunne du overveje at begynde til noget hvalpetræning?

• #21   12. jun 2018 self vil jeg arbejde med den, vil da gøre alt for at få en dejlig og tilfreds hund, jeg søger bare hjælp, råd og erfaringer med det????

• #22   12. jun 2018 Men Steffen, kan du så ikke fortælle hvordan du har trænet alene hjemme? Hvor længe er den alene? Og om du er villig til at gå til hvalpetræning med hunden?

• #24   12. jun 2018 har trænet det i små bider over 7 dage. den anden hund har det aldrig være problemer med

• #26   12. jun 2018 ja hundetræning har jeg også tænkt på

• #27   12. jun 2018 Hvor lang tid er den alene?

• #28   12. jun 2018 6-7 timer normalt, men gør det også hvis den er alene hjemme i 4 timer

• #30   12. jun 2018 hvor længe så da

• #33   12. jun 2018 I stedet for bur og mundkurv så indret 1 rum til hundene (fx et bryggers) når de skal være alene hjemme. Fjern ALT der kan gnaves i og spær af med plader og/eller børnegitre for det der ikke kan fjernes og som ikke må gnaves i. Sørg for at der er massere af ting der gerne må gnaves i (fx tyggeben). De tyggeting skal hundene så KUN have adgang til når de er alene hjemme så de ikke mister nyhedens interesse smiley
    Når hundene så skal være alene hjemme så skal hvalpen være godt træt i hovedet og trænge til en lur. En rigtig god måde at gøre en hvalp træt mentalt på er at lade den bruge sin næse fx ved at finde sit foder på græsplænen eller søge efter gemte lækkerier i haven (søg lige på 'leverpostejsøg' herinde så kan du finde et par tråde om det).
    Og ja, det er meget svært at gennemføre en ordentlig alene hjemme træning på 7 dage. 3-5 uger er mere realistisk smiley
    Jeg tænker at hundetræning nok ville være en ret god ide. Du har fået dig en blanding i den helt aktive ende af to racer, der kan være ret svære at lære at være alene. Både labrador og FT springer er tilgengæld ret fede træningshunde, der lærer virkelig hurtigt. Og som passer ret godt ind i fx DcH programmet så afsted til hundetræning med din hvalp. Du ender måske ligefrem med at blive bidt af det smiley

• #35   12. jun 2018 det er med henblik af bruge den til jagt

• #36   12. jun 2018 kan en del af problemet være at den er i det bur om natten eller har det intet af sige så den tror jeg er fri leg når den ikke er der

• #37   12. jun 2018 har også tænkt på hundelem i vores værksted/meget stor skur og hundene kan gå ud og ind som det passer dem så den ikke smadre huset, ikke for at slippe for træning af den self.

• #38   12. jun 2018 Hvis den meget af døgnet oplever, at være "begrænset" i sin adfærd (fx. ved at være i bur) så tror jeg da helt klart, at det kan være med til at give noget opsparet energi og frustration.

I gang med både hvalpetræning og alene-hjemme-træning, så din lille hvalp kan blive naturligt træt, og hverken behøver bur om natten, eller har behov for at være destruktiv om dagen. smiley

• #39   12. jun 2018 ok ja den er i bur fra 22 aften og til 5 om morgenen minus tis tur iløbet af natten

• #40   12. jun 2018 Må jeg spørge hvorfor?

• #41   12. jun 2018 hvorfor hvad

• #43   12. jun 2018 fordi den sover på 1 sal samme med os og for den ikke skal rende ind på ungernes værelser og lave ting og sager

• #46   12. jun 2018 I bliver nødt til at starte forfra med alene hjemme trænning igen.

Den æder alt fordi den er frustreret og ikke ved hvad den ellers skal gøre

Hunde har ikke lært klokken

• #47   12. jun 2018 det er bare svært at starte forfra når man går på arbejde

• #48   12. jun 2018 er det dårlig eller skid den er sammen hund hvis de gejler hinanden op via leg

• #49   12. jun 2018 Jeg synes, at en hundelem, så hvalpen har mulighed for at gå ud og ind f.eks. til løbegård eller hegnet have, vil være rigtig godt. Ikke som alternativ til træning men som supplement.
    Det er også rigtig godt i forhold til renlighedstræning, hvis en hvalp ikke skal være tvunget til at holde sig længere end den kan.

• #50   12. jun 2018 Så må du alligere dig med venner og familie..

• #52   12. jun 2018 Hvis hun er købt med henblik på jagt så er der jo også en del træning i dét alene. Jeg forstår ikke, hvordan I kan undervurdere træningsbehovet?

Jeg ville som mange allerede har nævnt, sætte ind med god mental aktivering og begynde til noget hvalpetræning med det samme - og så reflektere over, om jeg vil investere så meget tid og energi i hunden, for den bliver ved med at være en super klog og aktiv hund i rigtig mange år, ikke kun et par måneder smiley

• #54   12. jun 2018 Jeg har en gratis ebog om alene hjemme som jeg kan sende. Nemokat@email.dk hvis det er

Men det er jo som de andre skriver rn hvalp der ikke har lärt det. Måske der står lidt i du kan bruge

Du må gerne få den

Kommentér på:
hund æder alt

Annonce