{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Tjenestehund... {{forumTopicSubject}}

Jeg er dybt rystet !

Er lige komet hjem fra en gåtur ved stranden i nærheden af os, en hyggelig familie tur med 2 af mine børn og min mand...

Vi havde begge hundene med, og de løb og legede og havde det skønt...

I et stykke tid kunne vi se der gik en mand længere nede af stranden med sin hund... på et tidspunkt kommer vi tættere på dem og jeg er obs på mine hunde og kalder dem til mig så de går i nærheden af os hele tiden...

Manden begynder at gå hen imod os med sin hun løs og jeg regner selvfølgelig med at han så er ok med at alle hundene er løs...

Da han når næsten helt hen til os siger han "hvis dun hund gør min hund noget slår jeg den ihjel"

Jeg hørte ikke rigtig hvad han sagde pga bølgerne på vandet, og han er nu helt henne ved os...

Min mand tager fat i Ozzy, mens mandens hund (en rottweiler han) kredser rundt om Ozzy..

Han siger igen" hvis du hund gør min noget slår jeg den ihjel, det er nemlig en tjenestehund"

Jeg kigger på min mand og ved ikke lige hvad jeg skal svare, blev så rystet over den måde han talte på...

Mine børn bliver urolige og trækker sig tilbage bag os...

Han siger ud i luften (til sin hund) "hold da kæft en stor hund, der har du mødt din overmand hva" og gentager igen "hvis din hund gør min noget så slår jeg den kraftedme ihjel" - "Min hund er tjenestehund så jeg vrider hovedet rundt på din hund hvis den gør min hund noget...

Min mand tager Ozzy i halsbåndet og vi går videre, men mandens hund vil ikke med ham, den er mere interesseret i vores hunde, Ozzy er nu helt oppe på dupperne, knurre og vil forsvare os og Kanye imod den faretruende mand og hans hund...

Han kalder flere gange på sin hund, men den lystre ikke...

Til sidst lunter den afsted med sin ejer...

Jeg sidder nu, efter jeg er kommet hjem med en mrkelig følelse af afmagt...

Hvad gik det lige ud på ??

Mine børn er også dybt rystet over den måde han talte til os på og at han truede os med at slå vores dejlige familie hund ihjeld hvis den gjorde noget ved hans hund...

Pyyyha, en hyggelig familietur ender på den måde, det havde jeg godt nok ikke regnet med...

Er det mig eller var han bare en smule forkert på den, jeg mener som tjenestemand kan man da ikke tillade sig at føre sig frem på den måde vel ??

/Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjenestehund...
Kommentér på:
Tjenestehund...

Annonce