Dyrlæge i Odense {{forumTopicSubject}}
Ser i jeg har en dyrlæge til min lille Nelly i går var vi så til doktor dyr da hun skulle have sin vacc. + en rabis det var så en anden dyrlæge hun var inde hos end den hun plejer at være inde ved dyrlægen hedder "Skibhus dyrklinik" i Odense
ham som hun plejer at være inde ved når det siger at hun er pjæveset (tænker at små hunde er lidt mere følsomme end store hunde er)
men i går var det så lige dråben over "i'et" hun får mundkurv på efter at hun har set hendes bisser hund strammer den så hun piver da hun så rejser sig op med forpoterne op ad mine skulder får jeg at vide at jeg pylre for meget om hende så jeg bare skulle skubbe hende ned hun får så sin vacc. som hun skal have og så skal jeg love at hun tager fat i hendes nakkeskin som om hun var et vilddyr/monster men får at vide at vi bare skal skubbe hende ned herhjemme også når hun hoppede og ville snakke
og der mener jeg hun har altid fået lov til at hoppe op på vores skød når hun ville
så hun kommer aldrig mere derind da hun ved hvordan de er så mit
spørgsmål er så er der nogle af jer som kender
Kim Qvist i Næsby i Odense ?
Hvordan er han overfor små hunde?
(hun er helt sikkert blevet bange efter den oplevelse hun fik i går)
men har forsøgt at ringe men han er på ferie
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
vi har været glade for Jesper der inde, men grundet alder er han der jo ikke så meget mere, og med tanke på afstanden er vi begyndt at bruge andre tættere p vores hjem nu.
Har man mulighed for at komme rundt så ved jeg mange også er tilfreds og glade for Årslev og for dem i korup.
jun 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 28
og så gjorde hans kollega det i går Og behandlede hende som et styk lort
derfor spørg jeg ind til erfaringer med Kim Qvist i stedet for da den også ligger tættere på
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Der er lidt længere ja, men vil garantere dig at det er det værd
jun 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 28
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
aug 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 111
dec 2015