4.831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Caroline R
Caroline R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bule på øret, hvad er det? Bule på øret, hvad er det?

Hej alle

Jeg har for 2-ugers tid siden opdaget en bule på øret af min coton de tulear, jeg tænkte at den nok ville forsvinde af sig selv (måske en irriteret talgkirtel eller noget) og har derfor ikke været forbi dyrlægen endnu. Men den er endnu ikke forsvundet og er lidt i tvivl om hvad der kan være tale om. Kan det være en byld eller blodansamling?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule på øret, hvad er det?
  • #1   27. maj 2018 Det kan være en harmløs vorte, og det kan være kræft. Eller noget et sted imellem. Få det tjekket hos dyrlægen inden alt for længe.

• #2   27. maj 2018 Det ligner lidt sådan en knude min mors hund lige har fået fjernet der er helt uskyldig men som blev ved med at vokse og som var super vigtig at få fjernet hver stump af for ellers ville den komme tilbage..

Ville dog ligemeget hvad tage til dyrlægen og få den tjekket asap.. Better safe than sorry.. og helst inden den bliver alt for stor hvis den skulle vokse..

• #3   27. maj 2018 Den knude slags kommer iøvrigt efter traume (i hendes tilfælde efter et blidt nip i øret under leg)

• Caroline R
    Caroline R Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   27. maj 2018 Mange tak for svar smiley må hellere gå til dyrlægen snarest muligt, hvis det er noget som skal fjernes inden det bliver værre.

• #5   27. maj 2018 Det ligner et histiocytom, men få det tjekket alligevel. Det kan være umuligt at se forskel på det og mere alvorlige ting.

• Tanja H
    Tanja H Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 29
    #6   28. maj 2018 Kunne godt ligne en vorte som min hund havde. Men jeg ville få tid ved dyrlægen i dag. Jeg vil ikke skræmme dig men hvis det nu skulle være kræft så der bedre i dag end i morgen så det ikke spreder sig. Dog tror jeg ikke det er det men better safe than Sorry.

Kommentér på:
Bule på øret, hvad er det?

Annonce