{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indbildsk gravid
  • #1   10. feb 2007 Jeg synes du skal få hende steriliseret. Hun vil få det meget bedre, desuden mindskes ricikoen for kræft i mælkekirtlerne.



  • #2   10. feb 2007 Min bliver indbildsk gravid efter hver løbetid. Hun lægger mælk, blir meget pattet og deprimeret.
    Er blevet anbefalet at hun skal steriliseres.
    Dette skal dog gøres mellem to løbetider.
    Og som Anette siger, det mindsker risikoen for kræft.

    Hvis hun ikke skal have hvalpe mener jeg kun der er en vej - dr. dyr smiley


  • #3   10. feb 2007 Min beagle er også indbildsk gravid, hendes mælkekirtler er mega store, så store at nogen tror hun har hvalpe. Hendes løbetid startede 24. december, så hun er ikke begyndt at med yngelpleje endnu.

    Men hun bliver steriliseret til påske, så regner jeg med hun er godt ovre sin indbildske graviditet. Og det skal de være, ellers kan man bibeholde adfæren.

    Ved Leika er det den første løbetid, og hun skal ikke have flere, vi vil nemlig ikke have hvalpe på hende.


  • #4   10. feb 2007 Fie er blevet det af samme årsag.

    Dejligt med en hund der har samme humør hele tiden.


  • #5   10. feb 2007 Min jack russell tæve er også steriliseret, hunblev det på grund af indbildsk drægtighed. Hun blev faktisk meget dårlig af den falske drægtighed, og det tog 6 -7 uger før det var overstået. Det er nu ca. 10 år siden, og der har aldrig været problemer med det.Nogle hunde kan få svært ved at holde på vandet.

  • #6   10. feb 2007 Min Luna blev steriliseret i sommers af samme årsag.

    Og det er sgu rart med en glad hund:-)


Kommentér på:
indbildsk gravid

Annonce