21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
Lømmelalder, men UTROLIG kærlig <3 {{forumTopicSubject}}
Kaoz er i lømmelalderen *suk*
- Han hører INTET og hopper bare spasseragtigt rundt når jeg hæver stemmen og han får komandotonen; det er MEGET svært at lade vær med at grine, men samtidigt er det også frustrerende at han ikke hører hvad der bliver sagt 0o
Men når vi så kommer hjem er han (om muligt) mere kærlig og kontaktsøgende end ellers.
Han putter sog op af mig og bliver ved med at presse hovedet under min arm for at vi skal kææææle
- Tænker det er fordi han ved at hjemmet er mit domæne og her bestemmer jeg (smider ham ud hjemme hvis han ikke hører efter, det har jeg altid gjort)..
Men på den anden side er han blevet MEGET vagtsom !!
Han gøer når han hører nogen i forgangen eller det banker på..
Når det er mørkt og bagboens (vores haver støder op til hinanden) hund gøer og vil ind går han heeeeeelt anok og ryger hen til vinduet og skælder ud..
- Den anden dag da vi gik tur mødte vi en lab og de fik lov at hilse i snor.. Labben knurrede og Kaoz PLEJER at reagere ved at bakke bag ved mig og så går vi videre, men denne gang væltede han sgu hunden og knurrede og snerrede..
Det virkede lidt voldsomt, og ejeren af labben så lidt underlig ud over at jeg roste ham for det - vi har jo trænet at han selv skulle sige fra og uuuhh det har virket =D
Min lille dreng er ved at blive en ung mand *smil*
Har været alene hjemme de sidste 3 dage uden at røre det mindste indenfor.
Kan selv sige fra over for andre hunde og passer på vores hjem =)
Er bare SÅ stolt af ham - selvom han er i lømmelalderen ; )
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.177
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
Men er det godt at du roser din hund når den angriber/vælter en anden hund??? En dag går det jo forkert hvis hunden tror dette er rett opførsel.....
hundens måde at sige det på er ved knurr før man angriber /vælter...
jun 2005
- Hele dit hjem er hundenes jo ; )
Og Andreas kunne da være en tilflyttergave til Bongo =D
jun 2005
Kaoz er godheden selv, det må ingen være i tvivl om.. Han har haft så ringe selvværd at han i starten tissede på sig selv ved mødet med en anden hund.
Jeg har trænet og trænet hans selvtillid og det har så enelig hulpet - Kaoz kan selv sige fra =)
Det var jo ikke et angreb og han knurrede/snerrede også først og væltede hunden bagefter og DER stoppede han og hilste logrende videre =)
Det var helt fint hundesprog, og ingen aggresivitet, bare rolig =)
jun 2005
Tror han har lært noget af krøllen, hans selvtillid er i hvert fald i top lige nu =D
Det er bare skønt at se ens hund blive stor og stærk frem for en stor kylling der ikk kunne undvære sin moooooar *GG*
jan 2006
Ja min Phoco har da også blevet angrebet af dans/svensk gårhund og nogen andre små raser, men han siger ikke fra de første 5 min, han løber vækk. men efter 5 min og de andres ejer ikke får fat på sin hund ,så siger phoco fra. men han har aldrig blevet ¨å voldsom at det har blevet sår... kun på ham selv af de andre hunde..
jun 2005
Milo og Affi er stoooore og de bliver bare trumlet ned, men Milou og Feike er smååå og de bliver bare puffet til *smil*
Men det var første gang han har sagt fra over for en fremmed hund =)
- Jeg har været lidt træt af at være i hundeskove da min hund er den der plejer at blive trumlet og derfor hygger han sig slet ikke, men Lenes Milo og Affi har ofte taget ham i forsvar, og det tror jeg lidt har været det der har givet udslaget.. Han har lært af "de store" =)
jun 2005
jun 2005
jan 2006
de fleste hanhunde vil sloss med phoco , men det gidder ham ikke Han har jo sin dame maja...Men det er kun de småhunde som vil sloss med ham... hved ikke hvorfor han er jo meget større end dem , måske de kan mærke han er dum/snill. ? Og når maja er med (som altid) vil ikke hanhunde ha med han at gøre ,kun Maja.... Det er så synd for han vil jo også være med at lege, kun tævene vl lege med ham...
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
men jeg tror nu stadig det med at gø i gangen kommer fra sejefætteren *LOOOOL*
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Lømmelalder, men UTROLIG kærlig <3