{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Så træt af min søs {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ret træt af min søster nu, hun skal ALTID tro hun ved alt om alle hunde racer.. jeg snakkede med hende om at jeg gerne ville have en labrador når jeg engang skulle flytte hjemmefra.. men så kom hun med en ret latterlig kommentar "de er altså ikk gode familie hunde" og jeg protesterede og sagde at de er gode familie hunde, men det kommer jo også an på dens temperament osv.. og så skulle hun også lii spille smart og så sagde hun "og det er en af de hunde som bider mest", jeg er sku så træt af hende.. har hørt at det er golden retriveren der bider mest, men det kommer jo an på hundes temperament.. alts hun har en halv staffordshire terrier, og den kan da også godt bide meget, men igen det er jo hundens temperament og hvordan den blir behandlet på...

kan slet ikk ha hun skal spille så skide klog altid..

og nu vil hun også have en amrikansk bulldog for den er jo stærk osv og svær at styre.. og så skal hun gå til hundetræning med den osv.. ja det er da fint hun vil til hundetræning med den, men alle hunde kan være svære styre, det er jo ikk kun en bulldog..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så træt af min søs
Kommentér på:
Så træt af min søs

Annonce