kemisk kastration / kastration kemisk kastration / kastration
nå det viste sig så her til morgen at vores dr.dyr ikke går ind for kemisk kastration, så nu skal Bertram muligvis scannes på mandag, for at se om hans hjertemislyd er alvorlig og hvad mislyden egentlig er forårsaget af. derefter skal vi så tage stilling til om han skal i fuld narkose og så kastreres..
så skal vi bare vente... og kan selvfølgelig ikkef å fri mandag, ville ellers meget gerne med til dr.dyr...
ved ikke om vi skulle få en anden dr dyrs mening... vi var herinde blevet opfordret til at få Bertram kemisk kastreret.. men kan da umiddelbart godt forstå vores egen dr.dyrs forbehold mod hormonbehandling...
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 152 Svar: 1.328
jan 2006
jan 2006
jeg er mest bekymret for når han skal scannes, han får vist en let narkose og skal vist holdes fast og han kan bare IKKE li' at blive holdt fast! sidst han var hos dr.dyr der panikkede han fuldstændig
jun 2005
Carlos skulle have haft en onsdag, men endte på bordet i stedet. Nu skulle jhan så fordi han er blanding og jeg har tæve. Ikke pga af "problemer"..........
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 236
jun 2005
De mener sprøjten er for usikker. Her tænker jeg på min hund.
Flere har fortalt mig, den kemiske er lige så god som selve kasterationen. Men Karlskunde samt en anden dyrlæge gjorde mig lige klogere.De fortalte nemlig, en kemisk kun DÆMPER. Hvor meget den så dæmper er op til den enkelte hund.
Den chance kunne jeg ikke tage, da jeg står med en blandingshan og en tavletæve. Derfor røg Carlos gennem den store omgang.
Håber det er bedre forståeligt nu......... :o))
kemisk kastration / kastration