Hundeslædeløb.. ka i hjælpe? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke lige om dette er det rigtige forum, men jeg ville lige høre om der er nogen der ved om det er muligt at kunne arbejde hos nogle der har noget med siberian husky eller alaskan malamute at gøre?
Jeg er meget fascineret af denne race og lige siden jeg så et hundeslæde løb i østrig, har jeg en lile drøm om at rejse til et land, hvor de dyrker denne sport meget ofte, fx canada, østrig, grønland osv... HELST ikke i danmark, da jeg helst vil lære de forskellige kulture imens;)
Og mit spørgsmål er så:
Kan det lade sig gøre at finde en familie, som dyrker denne sport, som man evt kunne arbejde hos?
Kender i nogen i udlandet der dyrker denne sport?
Hvor kan man søge henne?
hvad kan jeg gøre for at finde en famile/job?
Håber i kan hjælpe..:)
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 427 Svar: 3.671
Og der kan der ikke ske noget ved at finde frem til dem og spørge?!
Rita
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Min sambo (som desværre er på ferie lige nu) svarede på en annonce han så efter gym, og kom et halvt år (eller sådan noget) til Island hvor han skulle arbejde m slædehunde..
Han er først hjemme søndag aften, men så kan jeg lige høre hvor han fandt annoncen henne...
dec 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 50
Søster Kampræv ¤ Kbh K :
Ej, det ville bare være fedt!
Jeg arbejder allerede på Island hos en familie med heste.. og jeg skal gøre det til september:)
så jeg har en smule tid til at finde en anden familie med et par andre udfordringer;)
Rita D: Hmm, du har ikke en hjemmeside adresse eller noget i den stil?
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.902
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Hundeslædeløb.. ka i hjælpe?