{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rodalon??
  • #1   1. feb 2007 bruger man det ik kun når uheldet er sket, til at rense og fjerne lugt med?

• #2   1. feb 2007 jo os det, men mener os at det gør at de ikke tisser der igen.. og hvis jeg nu bare gjorde det med det samme kunne det jo være det slet ikke skete... hihi

• #3   1. feb 2007 ved ikke om det er sandt, men har hørt at man kan strø lidt peber... så skulle de holde sig fra det sted..

• #4   1. feb 2007 Mette R - Det er spild af penge, har selv prøvet, det virker ikke..

Til at fjerne lugt med osv. jo da, men hunden tisser stadig det samme sted:(

• #5   1. feb 2007 Ok tak J & A.... men har du andre gode ideer til hvad jeg kan gøre så?

• #6   1. feb 2007 Hvad med den der spray "gå væk hund" ?
    Jeg har godt nok ik selv prøvet den, men det er da en idé

• #7   1. feb 2007 ja det var det jeg tænkte.. men jeg ved ikke om det er til at de skal holde sig helt væk eller hvad... for hun må jo med glæde gerne ligge på det

• #8   1. feb 2007 Mette - Neej desværre,, leder selv efter andre råd smiley

• #9   1. feb 2007 Rodalon fjerner lugt og desinficerer stedet hvor hunden har tisset.

Når en hund tisser dannes der et duftspor, hvor der bl.a. er amonniak i. Hvis en hund lugter amonniak "tænker" den at - her har da været en anden hund og markere. Og så er der stor sansynlighed for at den markerer oveni pletten. Den kan også finde på at markere oveni sin egen duft.

Så hvis du gør rent med rengøringsmiddel med salmiak/amonniak i - så er du næsten sikker på at hunden tisser der igen.

Hvis du før rent i Rodalon eller anden lugtfjerner, så vil lugten forsvinde. MEN du skal samtidig arbejde med adfærdsproblemet, for der er jo en grund til at din hund markerer indendørs. Det er som regel et udtryk for en frustration af en art, eller også kan den have blærebetændelse.

Rodalon opløses i vand. Læs instruktionen, så kan du se hvordan du skal bruge det.

Hilsen
    Charlotte

• #10   1. feb 2007 tak for det charlotte... Jeg tror ikke hun har noget adfærds problem.. jeg har nok bare ikke været så god til at gå med hende så ofte lige da vi fik hende..
    men jeg prøver ihærdigt nu at få hende renlig..

• Helle R
    Helle R Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 5
    #11   1. feb 2007 Jeg har brugt Rodalon mange gange, hvis min hund eller kat har tisset eller kastet op (har det faktisk altid i huset).

Det fjerner både lugt og evt. farve fra gulvtæppet.
    Jeg har aldrig oplevet, at de har tisset det sted igen.

Hilsen
    Helle

Kommentér på:
Rodalon??

Annonce