{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Skal jeg prøve og besøge en hundeskov? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at prøve og komme ud i en hundeskov, med mine to basser.

Jeg ved bare ikke rigtig hvordan de ville reagere. De er ikke sådan helt ops på fremmede hunde (de bider ikke, de gør af dem), men tænkte at det ville de jo nok blive, hvis de jævligt kom ud i en hundeskov.

Hvordan skal jeg tackle det? -det er en Yorkshire Terrie ca. halv andet år, og en Fransk Bulldog på ca. et halvt år.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg prøve og besøge en hundeskov?
  • #1   29. jan 2007 Hold dem i snor er mit råd, eller bliv væk og find nogle egnede 'legekammerater' de fast kan mødes med.

Der er sket en del ulykker (bid) i hundeskove, og ikke alle hunde der færdes frit er søde hunde der bare vil lege.

• #2   29. jan 2007 jeg vil også råde dig til at finde en eller to legekammerater. Efterlys evt. legekammerater her på HG.

Jeg hader at lufte mine hunde løse sammen med folk og hunde, som jeg ikke kender...... Man aner aldrig hvordan de hunde er. Nogen gange går det godt og andre gange skidt.

• #3   29. jan 2007 Sabrina- Kommer selv engang imellem i hundeskoven, men som sagt kan man jo aldrig være helt sikker på hvordan to fremmede hunde reagerer på hinanden.
    Såvil anbefale det samme som de andre indtil du ved hvordan de reagerer på fremmede hunde uden snor

• #4   29. jan 2007 Vi eeeelsker at komme i hundeskov. Vi kører 20 kilometer hver vej 2-4 gange om ugen med Andrea, og det er guld værd. Hun lærer så meget om forskellige racer og deres sprog, der gør at hun aldrig er bange for at møde nye hunde, der ellers kunne have set mærkelige ud for hende. Vi har aldrig oplevet noget ubehageligt, men jeg ved godt der er historier, ved bare ikke hvor de kommer fra.

Kommentér på:
Skal jeg prøve og besøge en hundeskov?

Annonce