tidliger indlæg 3kuld i trække {{forumTopicSubject}}
efter at side og læs den her tråde (link fjernet) ja tinger jeg jeg kender da også til folk(ind for dkk) som ha lavet lige så magen kuld i trække og en da flere man kan se det på hundeweb men så sider jeg og spør mig sevl hvorfor fanden er personen stadig medlemmen af dkk ,,,, hvad skal der mon til før dkk gør noget.....hvor meget skal folk overskride deres entiskeralger for der sker noget... og hvor langt tilbag i tid skal man kigge.... og det stadig ha konsikvenser for opdrætterne.... for i min øjene ha man først en gang ud sætte en tæve for 10 kuld hvalpe i løbe af sit live og en del af dem efter hianden uden en løbetid i mellem... så er det sq lige meget om det var for 10år siden eller igår de høre ikke hjem i dkk...hvad er jeres holdnig,,, syndes i dkk gør nok for at stoppe hvalpemaskiner ind for ejen række (i dkk)
maj 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 310 Svar: 2.127
nej det er det der er så klamt de råer op om pis og lort i ander sage men tingen de enlige ha en store indflydes på så som deres engen kennelmærker som virker som kvaligetese stempel.... ja det ta de ikke fra opdrætte der lever af at ha ingen morale til hvor magen hvalpe en tæve kan ha,,,,,
lige en side bemærknig,,, hmm kun til tider måske forstå det vis vi snakket en hund kennel ha haft som ba lavet cram del cram men når det er samplige tæver folk ha der ba skude hvalpe ud fra de er klar til de næsten døer af det ja så står jeg sq af....
maj 2005
Følger: 71 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 310 Svar: 2.127
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.313
Stakkels dyr.. !
De burde ikke have dem!
tidliger indlæg 3kuld i trække