{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Opskrift på lækkert fyld til marvben/klove {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Er der nogle der ligge inde med en god opskrift på fyld til klove eller marvben til hunde?
Jeg har tidligere puttet lidt leverpostej i/på dem, men det er jo ikke det bedste til en hund (selvom min elsker det).
Håber i vil dele nogle opskrifter smiley

- Sophia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opskrift på lækkert fyld til marvben/klove
  • #2   6. mar 2018 Arh ja da, hvorfor har jeg ikke tænkt på det smiley

• #4   6. mar 2018 Ellers så blend dens tørkost med vådfoder, råt kød og kogt grønt smiley

• #6   7. mar 2018 Du kan også bruge opblødt tørfoder smiley

Du kan jo fx blande det sammen med rester af kød, grønt, æg eller hvad I nu lige har.

På et tidspunkt havde vi en bøtte til at stå i køleskabet, hvor vi samlede diverse rester i løbet af dagene. Det var nemt at blande sammen og komme i benene - evt. sammen med tør- eller vådfoder.

• #8   7. mar 2018 Jeg havde en hund der var meget småtspisende (hun fik en lillesøster efter nogle år, og nu spiser hun fint), men hun fik hjerter i fløde i marvben. Kogte svinehjerter der til slut simrer i fløde og derefter blendes til leverpostej-konsistens. Det var altså guf!

I dag bruger jeg bare rå fars eller dåsefoder (af god kvalitet). Og når det skal være særlig lækkert, er det med leverpostej.

Jeg bruger i øvrigt tit struberør i stedet for ben. Så er der ikke fare for at nogen kommer til at sidde fast i en knogle eller skære sig på en klov, for de spiser jo bare struben også.

Kommentér på:
Opskrift på lækkert fyld til marvben/klove

Annonce