Hvor svært kan det være?(forsikring) {{forumTopicSubject}}
Hmm ja, vi fik jo Angel chippet da vi fik hende, og skulle naturligvis have hende forsikret efterfølgende. Både ansvar og sygeforsikring.
Vi får så et skema vi skal udfylde, hvor vi bla. skal udfylde om vi tidligere har indberettet en skade. Det har vi jo i stor grad dengang med Freja. Og det skriver jeg naturligvis på, men spørger så vores rådgiver om det vil få indflydelse på Angels forsikring. Det mener han ikke umiddelbart, netop fordi det IKKE er Angel der har angrebet en anden hund, men Freja som jo er aflivet af samme årsag!
Fint nok... Så taler jeg med ham idag - vores rådgiver, og han fortæller at de ikke vil forsikre hende pga de tidligere angreb. Jeg forklarer ham det hele EN gang til, og han siger ja det vidste han og ville lige sige det videre til den ansvarlige imorgen og så give besked...
Så kommer det mærkelige:::: Han siger til mig, at hun naturligvis skal ansvarsforsikres og det vil de gerne, men ikke sygeforsikre pga af de tidligere angreb. (og jeg pointerer lige igen at det IKKE havde noget med Angel og gøre...!)
Øhm hvad? siger jeg så... Fordi det jo netop ansvarsforsikringen der dækker ved slåskampe eller uheld af den slags... Joh sagde han, det har du jo ret i - men han ville vende den med sin kollega imorgen....
Så er det jeg spørg: Hvad sker der lige dér og hvor svært kan det være????
Nå bare lige et surt opstød fra mig... *GG* God dag herfra... :O)
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
det lyder meget mærkeligt det der sker.
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.727
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 4 Emner: 65 Svar: 785
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.979
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 399
Hvor svært kan det være?(forsikring)