{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Grand danois...foder? {{forumTopicSubject}}

Skriver fordi jeg er virkelig i tivl..... hmmmm.

Thor var inde for at blive vaccineret...og der anbefalede dyrelægen at vi gav ham science hill (large breed) istedet for royal canin (giant puppy)..da det var bedst for de store racer...hvad mener i ?
Menmenmen...så har jeg også hørt at man kan få noget foder specielt til grand danois...nogen der kender til det? Han skal bare ha det bedste af det bedste...uanset pris...basta smiley Håber på nogle gode svar...for jeg er godtnok forvirret...hmmmm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grand danois...foder?
  • #1   20. jan 2007 Jeg fodere også med royal canin , og synes det er et super godt produkt smiley har du prøvet denne side ? (link fjernet) her kan du se hvilket produkt de mener passer til din hund smiley

• #2   20. jan 2007 fodre også med royal canin - Agnes får giant og har aldrig haltet eller haft vokseværk, som ellers er meget kendt ved de store racer.
    Kender ikke hill - men giant er jo specielt til de helt store racer - large ved Hill dækker vel også de racer, som ved royal canin også får det der hedder large. Min boxer får large

• #3   20. jan 2007 tak for jeres svar.. smiley Har også kun hørt godt om royal canin indtil videre...men man kommer jo itvivl nogle gange.. smiley Det er ligesom når man har et spædbarn : Får han/hun nu nok at spise...tager de ordentlig på...har de ondt i maven..osv osv..ja jeg ku blive ved...s

god weekend til jer...

• #4   20. jan 2007 ja min hund fik science hill (large breed) som hvalp og hun fik vokseværk i knæ og albuer.
    - foder med Royal canin i dag

• #5   20. jan 2007 hejsa Marianne
    Harley får også Hills som er anbefalet a vores dr, dyr,,
    og han ælsker det!!!!! han er ellers noget a en kræsenpind,,, *GG*

• #6   20. jan 2007 takker for alle jeres svar...det er godt at høre jeres erfaringer og meninger... smiley

• #7   20. jan 2007
    marianne O

Jeg har brugt Royal Canin til mine GD'er i over 10 år og har ikke på noget tidspunkt været utilfreds med det, hvalpene er vokset harmonisk op på det, og har spist med stort velbehag :o)

Winnie

• #8   20. jan 2007 marianne O

Vi bruger Royal Canin til begge vores GD'er
    Giant Junior til Elmer Fjot og Giant Adult til Scooby Doo.
    Spiser det med velbehag og har ikke oplevet nogen problemer med det.

• #9   20. jan 2007 Jeg var blevet anbefalet royal canin til Balta, men opdrætteren sagde at vi skulle fodre med flatazor :o/
    Han trives også fint med det :o) Heldigvis

• #10   20. jan 2007 Vi fodrer Oscar med Royal Canin, og han er blevet en stor flot dreng. Bare spørg "morWinnie", som lavede et indlæg tidligere.. Thihi...
    Er dog kun 6½ mdr, så der er et stykke vej endnu...

Vi bruger giant-"modellen", men har skiftet fra baby til hvalp og fra hvalp til junior lidt tidligere, end de anbefaler, da han var ved at være liiige til den tunge side for et par måneder siden...´
    Poterne var flade osv...

Det vigtigste er at Oscar ÆLSKER det!!!

Maibritt ;o)

• #11   20. jan 2007 Altså Reese, du er ik til at kende med din nye profil... ;o)

• #12   20. jan 2007 takker for alle jeres svar smiley

Jeg syntes at det som vi bruger nu..royal canin...fungee fint...han trives og maven fungere som den skal etc....så tror at jeg bliver ved det foder..og vil så give c vitamin også. smiley

Dyrelægen havde ikke rigtig nogle begrundelse faktisk..hmmm...nok også derfor at jeg ikke rigtig blev overbevist...

• #13   20. jan 2007 Ja, man skal ikke altid tage dyrlægers ord for gode varer hvad foder angår, det er jo ikke dem der ser den ene hvalp efter den anden vokse op!! Og ofte vil de gerne sælge det foder de selv har på klinikken, ville da ihvertfald mene at han skulle være kommet med en rimelig begrundelse for hans udtale, jeg har heldigvis fået "opdraget" min dyrlæge ;o) Hvis du er tilfreds og synes han står fint på sine ben og ellers trives med det, ser jeg ingen grund til at skifte - jeg bruger også altid voksen foder :o) Og C-Vitaminer

Winnie

• #14   20. jan 2007 Hej igen...

Er også obs på de ting du/I beskriver...det er netop også derfor at jeg vil være sikker på at han får det bedste foder... smiley

Hmmm...det ik altid lige let at få det hele skrevet ned...

Kommentér på:
Grand danois...foder?

Annonce