{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

en opdateringen(hun læser ikke andre.) {{forumTopicSubject}}

tja så har vi været hele turen igennem *SS*

i lørdags var vi til træning med de lidt større hunde og det gik bedre, de har nemlig ikke *frikvarter* så ingen løs Lilo, desværre lider hun jo af koncentrationsbesvær og det var slemt, hun kunne det hele når der hang en godbid foran næsen på hende,

socialt, tja det nok ikke noget for Lilo, hun kan stadig godt hilse pænt på de andre hunde og få sek. efter ryger hun i flæsket på dem. men det nye hold er bedre og vi forsætter og med tiden bør hun nok kunne lærer det *SS*

ellers fik vi jo kontakt til en adfærds-dims til hende og det var rigtig godt, han mente dog ikke der var så meget andet at gøre end at jeg skulle være meget mere hård over for hende og sætte hende på plads noget mere og tvinge hende til mine kommandoer,
ang. andre hunde tja så kunne han give mig en masse råd, men før at jeg var stærk nok i mine komandoer og hun lystrede mig ville det ikke ændre noget, så jeg skulle forsætte træningen og så måtte hun nøjes med at hilse kort og inden hun gik i flæsket på de andre eller gjorde optræk til det skulle jeg kalde hende til mig(for det kan hun)

så det sådan ca der vi er nået nu, vi træner og træner og tja jeg tro da hun lytter lidt *SS* mest når der godbidder *SS*

men ellers så kan jeg da sige at der midlertidigt er kommet en ny hund i huset, vi passer Diva lady og det går fint, det var lidt hårdt i starten da Lilo ikke ville acceptere Lady, men efter en del gøen,snerren og en masse arbejde med at holde,skælde ud og sætte på plads, ja så lykkes det, men pyyyhh et arbejde, det tager ca 25 min for Lilo at acceptere en anden hund og hun er ikke venlig mens det står på, men jeg må sige at lige nu hvor de render og leger, så det fedt at man har kæmpet sig til det,

men alt i alt så skal vi ud til adfærds-dimsen om 14 dage igen og så ser vi på det igen,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en opdateringen(hun læser ikke andre.)
Kommentér på:
en opdateringen(hun læser ikke andre.)

Annonce