{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Nogen burde bare ikke have hund!!! {{forumTopicSubject}}

Min holdninger er at der ikke er noget der hedder 'kamphunde'. Jeg har oplevet når jeg går tur med Raja, at folk spørger "EJ er det ikke sådan en farlig hund" og det er jo både til at grine og græde over, min holdning er at hunden er hvad man gør den til! Og dette er et tydeligt bevis på at hunden kan blive en 'farlig' hund, som ejeren har lært den: (link fjernet) . Men min erfaring er at alle 'kamphunde' jeg har mødt har samme sind som ejeren, de kan være søde og kærlige og med de forkerte ejere 'farlige' hunde. Jeg er træt af min hund bliver dømt på den måde når vi går på gaden, som en 'farlig' hund.

*Kristina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen burde bare ikke have hund!!!
  • #1   16. jan 2007 det kan jeg godt forstå at du er træt af. men man møder desværre bare mange af de forkerte mennesker. og så når de går med dem uden snor uuuuuuuuhh

• #2   16. jan 2007 Linket er også i den anden tråd der kører om pitts smiley

• #3   16. jan 2007 Mette O:
    Det er rigtigt men det kunne være rart at få den frygt til livs!
    Ingen bliver bange hvis man ser f. eks. en labrador uden snor!
    Men VISSE mennersker gør det heller ikke lettere for os 'kamphunde' ejere. smiley

• #4   16. jan 2007 okay så lang var jeg ikke kommet ;O)

• #5   16. jan 2007 Forstår fuldt ud hvad du mener, ..

Når folk spørger hvad hun er for en og jeg så svarer..
    Så går de alle 3 skridt tilbage, og siger. det er da en kamphund ikk`?
    Er så træt af det..
    de dømmer min vovse pga. andres dumheder, og hvad den tideligere har været avlet til!

• #6   17. jan 2007 bryder mig generalt ikke om hunde uden snor

• #7   17. jan 2007 Smil.. Har så desværre også set MANGE som ikke burde have "de muskelhunde"... Mange som mangler erfaringen... Mange som ikke allerede som tidlig hvalp fortæller "hvem der er boss".. Og lader hunden være vild og voldsom... og springe kæder / halsbånd osv...

-Mange bruger dem desværre som POTENS forlænger endnu..

• #8   17. jan 2007 Det med piten... det er da endnu ikke bevist hvad der skete forud for angrebet....Dog havde den før været efter en gammel dame, deres nabo som lige kunne holde den på afstand med sin stok...
    Det er sket før at en hund blev aflivet, fordi den bed et barn, da dyrlægen efterfølgende undersøger hunden har den nåle siddende i ryggen.... !!! Man kan undre sig over nogen gange hvad der får familie hunde til at gå amok... Nogen gange tænker jeg på hvad hunden ellers skal gøre for at komme væk fra et ondt menneske, den har jo ikke hænder... kun tænder..

• #9   17. jan 2007 Alle hunde er kamphunde ... nogle racer har så større potentiale for at blive det end andre, men går man helt tilbage til hundens oprindelse .. så var de alle kamphunde .. ellers overlevede de ikke. Så var det menneskerne begyndte at blande sig og dér gik det så helt galt .. som så mange gange før var der mennesker der skulle ha´ holdt sig langt væk fra hunde. Havde den samme snak med en i hundeskoven som havde en Golden Retriver han overhovedet ikke havde styr på om han så aldrig råbte, skreg eller lokkede nok så meget så gjorde hunden, hvad den ville = lege. Men Tyson ... uha den hund skulle da være i snor for det var jo en stor kamphund ... øøh .. han var 4 måneder på det tidspunkt og i modsætning til den der Golden ... så kommer Tyson når jeg kalder, men fordomme om igen. Kunne da fortælle ham at da jeg var barn var der et par på gaden der fik deres Golden aflivet fordi den udviklede den idé at børnene på gaden var levende bytte den måtte jage og bide. Så skulle han pludselig hjem. Ja hunden var af en anden mening og det endte med han måtte løbe efter den for at fange den. Ja ja .... "Folk med store hunde skal virkelig ha´ styr på det!"
    Han var sgu lidt til grin.

• #10   17. jan 2007 jeg er helt enig hund som ejer... smiley

Kommentér på:
Nogen burde bare ikke have hund!!!

Annonce