380 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Åh Nej! Åh Nej!

Har lige oplevet noget forfærdeligt...
For en lille time siden var vi ude og gå med en vi kender og hendes amerikanske bulldog, Tyson og hende er "kærester"... vi står så ude på en græsplæne hvor der kommer en anden han hund, Tyson ryger i snor da ham og den anden hanhund ikke kan døje synet af hinanden (desværre). Nå men ham han hunden er meget interesseret i Soya (amerikanske bulldog) da hun er i løbetid, Fatter ikke hvorfor vores veninde ikk tog soya i snor. hmmm. Nå men vi står og snakker, og lige pludselig ser jeg ham den anden han hund er hoppet på Soya og er ved at parre sig, jeg råber selvfølgelig højt da jeg ved hun ikk skal have hvalpe igen (hun fik hvalpe i maj sidste år) Så ejeren af hanhunden, løber hen og river, og mener virkelig flår ham ud af underlivet på soya, og begge hunde SKRIGER og soya fare sammen på græsset og ryster på bagbene, og hulker... virkelig synd, blev simpelthen så forskrækket så tror det er løgn, det hyl begge hunde kom med var så forfærdeligt!... Men soya er bedre nu, men hun er hævet lige oppe ved starten af ryggen der ved haleroden! Nogle der ved om det kan betyde noget? Ved der kommer en dyrlæge imorgen og kigger på hendes underliv!... Puha!
Ville bare lige fortælle det!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh Nej!
  • #1   21. mar 2005 åh nej det var da så synd... håber ikke der er sket noget

• #2   21. mar 2005 Det lyder ikke godt... håber ikke at der er sket hende noget...

Varme tanker herfra...

• #4   21. mar 2005 Jeg vil gå så lang som at kalde det dyreplageri !!
    Stakkels hunde ... får helt ondt i maven ....
    Sådan noget kan sgu give dem traumer for livet ...

• #5   21. mar 2005 Ja jeg var også helt chokket over hun kunne finde på at flå ham fra hende, det var så slemt, og så soya, som jeg ser hver dag, bare fare sammen på græsset pga. smerter, det var så synd!..

• #7   21. mar 2005 Vi har også snakket med dyre hospitalet, og de siger der er 60-70 % chance for at hun er gravid, så hun skal have en abort-sprøjte tror jeg de kaldte det imorgen!.. Men er sku virkelig bange for hendes underliv har taget skadet... Ingen der ved noget om hvis hun er hævet ved haleroden?

• #8   21. mar 2005 Lea; jeg kan desværre ikke hjælpe dig udover, at det ikke er normalt ved en "normal" parring så vidt jeg ved. Håber ikke hun har taget varig skade .. pøj pøj hos dyrlægen imorgen.

• #9   21. mar 2005 Jep skriver imorgen, vi skal ud og gå aften tur her om ti minutter, så skriver jeg lige hvordan hun har det der!... og hun begyndte at gå skævt med bagkroppen, lidt svært at forklare, men hund gik ihvert fald forkert, og hund gik bare op i sin kurv lige da vi gik hjem med hende. Hun er ellers så flot hende soya, og har rigtig skønne øjne som skinner, men da vi kom ind var de helt matte og grå!.. ;(

• #10   21. mar 2005 Bodino: Ja det er rigtigt, men nu kender jeg ikke rigtig hende der har den hanhund, kun at hun ikke passer særlig godt på den, hun lukker den ud så den kan gå tur med sig selv, og knurre og dominere han hunde, en dag går det sku galt.... puha sidder her med hårene rejst på armen!... de to stakkels hunde skrig der kom sidder bare i mit hovede!

• #11   21. mar 2005 Lea; kan godt forstå at det må have været en forfærdelig oplevelse. Lad os høre imorgen hvad dyrelægen siger !

• #12   21. mar 2005 Bettina: Jo de sagde bare på dyre hospitalet, at der nok ikke var sket noget med underlivet... så ringede vi til den dyrlæge som kommer imorgen, og han sagde at der nok ikke var sket noget, men det skulle klart tjekkes imorgen!

• #13   21. mar 2005 Jep jeg vender tilbage imorgen!

• #14   21. mar 2005 når alt det så er sagt vil jeg sige at din veninde burde passe medere på sin tæve når den er i løbetid.

• #15   21. mar 2005 ikke medere men bedere

• #16   21. mar 2005 Claus: Kan kun give dig helt ret.... som jeg også skrev forstår jeg heller ikk hvorfor hun ikk tog hende i snor... Tyson og hende får lov til at løbe frit, fordi tyson hopper nemlig ikke på hende, han passer bare på hende!

• #17   21. mar 2005 håber ikke der er sket noget med hende for det er da synd.

• #18   21. mar 2005 Susanne: Ja det ved jeg!.. Vi har faktisk netop lige snakkede om vi ikk skal gå så meget sammen mere, da tyson får dårligt syn på hanhunde, og det skal helst ikke ske!..
    M-B: Kan kun give dig ret. Og når jeg sidder og ser tv, følger jeg slet ikke med, har kun den episode i hovede der er sket!.. og så de hunde skrig!.... Puha, en hård omgang og se!

• #19   21. mar 2005 Ved i hvad der nøjagtig kan ske ved at hive to hunde der parre fra hinanden, har kun fået afvide det kan "smadre" underlivet... Men nogle der kunne uddybe det lidt mere? Har lige snakket med Soya's ejer, og hun siger soya ikk helt er sig selv, hun ligger bare og slapper og ser trist ud!

• #20   21. mar 2005 Men det er klart hun har jo også ondt!..

Kommentér på:
Åh Nej!

Annonce