Find min hvalps søskende Find min hvalps søskende
FIND HANS SØSKENDE
Hej dette kan være et skud i tågen, men det er da forsøget værd... Jeg har købt en Lille hvalp mops/fransk Bulldog blanding. Han er født d. 6.8.2017 i Højby(jeg har spurgt der hvor han er købt, der var ikke meget hjælp at hente andet end at det ikke var dem alle sammen der var solgt endnu), jeg kunne godt tænke mig at finde hans søskende, da det kunne være så hyggeligt at følge med i deres opvækst og evt. mødes med hundene.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.932
nov 2008
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204
Gik tur i villa kvarteret med lille ny vaps, dem som kom hen for at nusse blev spurgt om de kendte nogen i kvarteret som havde øffet lidt om at savne eller ville have hund og at der var en hvalp tilbage i kuldet og det kunne netop være dejligt den også boede i byen.
Fik så et navn - Bank bank,´´ ja undskyld det er måske lidt underligt jeg banker på jeres dør med min hundehvalp i armene men har hørt i overvejer at få hund igen der er hvalp tilbage i kuldet og det kunne netop være så skønt den også boede her i byen.
De fik vores hvalp på besøg en time og næste dag hentede de den sidste vaps i kuldet. total solstråle historie, før hvalpenes ankomst havde vi blot hilst nogle få gange ude på vejen, nu er de 2 hvalpe nærmest vokset op sammen, og på 3 je år ses vi og vovserne flere gange om ugen.
jan 2018
Følger: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
Men dejligt at det endte så godt for jer mummi, det lyder til at de virkelig nyder hinandens selskab
Ja Nittib, han er bare SÅ skøn er lykkelig over at han er endt hos mig
jan 2018
han er købt hos dkbulldogworld kennel i højby sjælland.
Hvis du ser nogle der ligner må du da godt lige sige til
jan 2018
jul 2015
Følger: 2 Svar: 204
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.932
Der er ingen garanti for noget som helst ... uanset hvor man køber hund ... eller hvad de koster.
Jeg ville heller ikke føle mig snydt .... jeg har jo selv valgt hunden og accepteret prisen.
PS: .... Jeg må vist hellere liiige sige , at jeg bestemt IKKE støtter op om hundehandlere og andre " grumme " steder .....
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Find min hvalps søskende