506 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Mia N
Mia N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Lille Mac jaloux? Lille Mac jaloux?

Hej allesammen smiley

Jeg er helt nyt medlem herinde, men min søster, som jeg bor sammen med, har haft hendes hund i fire år. Jeg har for nyligt fået en lille kattekilling, en lille dame på pt 14 uger. De første par dage hvæsede hun hvis han kom for tæt på, og de var begge forsigtige omkring hinanden. Nu, lidt over to uger senere, omgås de fint med hinanden uden noget. De kan endda finde på at sove sammen, og lege sammen. De kan begge godt sige fra, hvis det bliver for meget, men det er jo også i orden. Der er dog én ting, jeg ærger mig over, og som jeg håber nogen evt har nogen gode råd til. Vores hund Mclovin, (som er en blanding af dansk svensk gårdhund(25%), foxterrier(25%) og Pomeranian(50%), fire år gammel og ikke kastereret) sidder og læner sig op ad mig i sofaen, og Nova (min killing) kommer tæt på, så snapper han efter hende og knurrer på en måde der lyder lidt voldsom, synes jeg. Han rammer hende aldrig, og jeg er helt sikker på han ikke ønsker at skade hende, men det generer mig alligevel, at hun ikke kan komme tæt på, når han sidder uden at han snappe sådan. Han gør også dette med andre hunde. Men kun når han sidder op ad mig. Er det for et være beskyttende? Er det jalousi? Jeg er ikke helt sikker, og jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig! smiley

Og glædelig jul allesammen smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille Mac jaloux?
  • #3   25. dec 2017 Ressourceforsvar. Jeg ville gøre som Linda skriver; bede hunden hoppe ned, når den laver den uønskede adfærd smiley

• #4   25. dec 2017 Alternativt kan du prøve selv at fjerne dig. Hunden knurrer for at beholde ressourcen (dig) og hvis du konsekvent fjerner dig hver gang, finder hunden ud af, at den ikke opnår det ønskede resultat ved at knurre.

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   26. dec 2017 Hej allesammen!

Tusind tusind tak for jeres svar, de har virkelig været behjælpelige!
    Jeg tror at i har helt ret, han er normalt så sød og kærlig, også overfor Nova, og derfor har det været lidt forvirrende. Men jeg vil takke mange gange, og gå i gang med træningen med det samme, jeg oplever det! smiley

Rigtig god 2. Juledag til jer og jeres firebenede børn smiley

Kommentér på:
Lille Mac jaloux?

Annonce