{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789

200 g {{forumTopicSubject}}

Var til dyrlægen med Lilly i tirsdags. Hun skulle have sit årlige eftersyn samt vaccination.

Jeg er typen der går MEGET op i at min hund ikke bliver for tyk, da jeg synes det er meget synd for dem, så hun får afvejet mad hver dag (lidt mindre end hvad der står bagpå) næsten ingen godbidder og ikke menneske mad. Lilly er heller ikke typen der spiser meget, for det gider hun ikke. Ofte spiser hun ikke i 2-3 dage og jeg gir mig ikke selvom hun hellere vil have leverpostej.

Da dyrlægen så siger til mig at Lilly er for tyk, var jeg ved at falde bagover. What??? tænkte jeg bare og begyndte så småt at protestere, for jeg mener bestemt ikke hun er tyk, men at hun er fin slank (se billeder i profil)

Hun havde forinden fået at vide at Lillys vægt lå på 6,5 kg og sagde så til mig at hun gerne så hende komme ned på 6,3 kg - altså 200 g.

Kunne ikke lade være med at smågrine lidt, da jeg synes det lød lidt underligt at dyrlægen ville bruge tid på at sige til mig at Lilly skal tabe sig 200 g.

Kan de 200 g være så vigtige for hende at hun taber, og gør det hende til en overvægtig hund? Skal self nok prøve at gøre alt for at hun kommer derned af, men stadig synes jeg det lød underligt.
Kan falsk drægtighed have noget med det at gøre, altså at hun ser en smule tyk ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  200 g
Kommentér på:
200 g

Annonce