1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Baltazars øje. :o( Baltazars øje. :o(

Hvordan skal det dog gå min hund?

Balta blev opereret for sit cherry eye i dag som han fik efter sit ombukket blinkhinde brusk efter de havde generet kirtlen for meget under operationen så der var opstået et cherry eye.

Nå, men vi gik jo og glædet os til at se Balta igen og for at se hvor fin han blev.
Vi kom ind og sagde at vi skulle hente Baltazar, vi blev vist ind til ham og hun sagde "han har været ude at tisse" "Fint nok at han ser så frisk ud" tænkte jeg. Jeg tog fat under hans hage for at løfte hovedet lidt så jeg kunne se og jeg tror jeg fik mit livs chok...
Helt blodigt, ulækkert og grimt, grimt, grimt....
Jeg fik det helt dårligt og vi gik ud med ham i venteværelset for at vente på dyrlægen som havde opereret.
Alle de andre mennesker stod bare og gloede på ham og nej jeg tror sgu ikke det var pga størrelsen for en gangs skyld. Kunne de da ikke glo den anden vej???
Dyrlægen kom og han sagde at det var nogle grimme grimme øjne. De havde været to dyrlæger om at operere på ham i to timer. De måtte operere to gange fortalte han.
Så fortalte han noget med at det var på størrelse med en vindrue det de havde syet ned (ved ikke om det var cherry eye'et han mente, men jeg tror det)
Prøv at forstille jer at noget på størrelse med en vindru, har de syet ned under øjet eller hvad man skal sige. Uden at overdrive :o(
Det ser skrækkeligt ud.

Da vi kom hjem ville jeg ikke se det. Jeg fik Michael til at dryppe det og jeg tænkte at det skal da nok gå alt sammen og prøvede lidt at glemme hvor grimt det var.
Men for en halv times tid siden ca, skulle jeg tage nogle billeder til Maria (reese) så hun kunne se og jeg synes stadig det ser grimt og ulækkert ud.
Kan slet ikke forestille mig at det skal blive pænt nogensinde...
Har ikke en gang lyst til at lægge billederne her ind...

Undskyld hvis her er stavefejl, men jeg sidder med øjnene fyldt med tårer.
Hvad skal der dog ske med min store dejlige dreng?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baltazars øje. :o(
  • #1   3. jan 2007 Åhh nej Anita, i bliver da også ved med ay være uheldige med Balta smiley Håber det heler og bliver pænt igen.

Et stort trøsteknus herfra!

• #2   3. jan 2007 åååårh min søde anita ....

iiih er sku helt trist på dine vejne ,,, stakkels balta. Synes helt klart du skal prøve noget af det vi snakkede om, eller håber du finde ud af noget i den dur, i hvert fald.

øv en vindrue lyder godt nok voldsomt... stakkels "lille" Balta!

Hvordan har han det nu .. er han ovenpå trods øjet?

mange kra m fra os 2

• #3   3. jan 2007 hvor er det dog ærgerligt at de ikke vil forholde sig i orden de øjne, jeg har hermed krydset poterne på begge mine for at de blir fine
    med venlig hilsen michael og god bedring med ham

• #4   3. jan 2007 Sonne: Ja jeg må prøve at finde ud af noget.
    Øv jeg er bare dobbelt så ked af det som da vi hntede ham. Ved ikke om det er fordi jeg har set på billederne eller noget?
    Eller også er det fordi Michael er taget på arbejde så han ikke kan se at jeg er ked af det. Ved det ikke.
    Men ked af det er jeg ihvertfald lige nu :o(
    Han har det godt nok. Han har spist og drukket, men han er meget træt. Har jo også været en hård omgang for ham i dag.

• #5   3. jan 2007 Sonne: Log lige på msn hvis du vil se et billede.

• #6   3. jan 2007 Anita ... iiihha da ....

Det er da heller ikke sjovt at du skal sidde helt alene der ...
    Go bedring med ham søde

du kan jo lige kramme lidt på gummianden, smiley det er jo NÆSTEN feike og mig ....

MYS

• #7   3. jan 2007 gummi KYLLING - for ej at forglemme ;-P

• #8   3. jan 2007 Amalie: Hans blinkhinder er alt for store til det lille øje.
    Som dyrlægen beskrev det, hænger det nærmest som om det blafrer hvis du forstår?
    Og cherry eye'et kommer pga operationen fordi de har generet kirtlen under operationen.

• #9   3. jan 2007 Åååååh Anita..
    det er mig og Fætter Kambei meget kede af at hører..
    Håber sådan han bliver frisk igen..
    bliver helt ked af det.. :o(
    Stakkels Stakkels Balta.. han har allerede været så meget igennem det lille Pus.. :o(
    God bedring med ham..

Trøste kram herfra..

• #10   3. jan 2007 Nej, hvor er det synd for din hund, håber at han kommer sig. Potedask fra os.

• #11   3. jan 2007 Anita, det er jeg rigtig ked af at høre!!

• #12   3. jan 2007 Jeg kan ikke li at vise dem frem :o(
    Jeg turde næsten ikke en gang at sende dem til Maria og sonne.

• #13   3. jan 2007 Kender det godt Anita...har nogle frygtelige billeder af Sakki, da det så værst ud....er blevet meget trist, hvergang jeg har set dem...de ska evt. bruges i en forsikringssag....
    Er rigtig ked af det på jeres vegne, men af erfaring...kig ikke på de fotos mere end højst nødvendigt....
    Stort knuzz herfra i ønske om snarlig bedring

• #14   3. jan 2007 Kan godt forstå at du ikke har det godt Anita, det må ikke være sjovt at se sin elskede hund sådan :o(

Jeg håber virkelig at det hele hurtigt, og at der forhåbentlig ikke bliver mere med hans øjne.

• #15   3. jan 2007 Tak for jeres støtte. I er søde allesammen *ss*
    Jeg bliver desværre nødt til at gå i seng nu. Skal tidligt op i morgen :o(
    Nu vil jeg gå ind og dryppe Baltas øje, så vil jeg finde to madrasser frem. En til mig og en til Balta og så vil jeg sove inde i stuen sammen med min dejlige dreng.
    Godnat allesammen.

• #16   4. jan 2007 Årh for pokker Anita:-(

Jeg håber han heler fint og bliver flot igen!!

Knus her fra os

Kommentér på:
Baltazars øje. :o(

Annonce