{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Baltazars øje. :o( {{forumTopicSubject}}

Hvordan skal det dog gå min hund?

Balta blev opereret for sit cherry eye i dag som han fik efter sit ombukket blinkhinde brusk efter de havde generet kirtlen for meget under operationen så der var opstået et cherry eye.

Nå, men vi gik jo og glædet os til at se Balta igen og for at se hvor fin han blev.
Vi kom ind og sagde at vi skulle hente Baltazar, vi blev vist ind til ham og hun sagde "han har været ude at tisse" "Fint nok at han ser så frisk ud" tænkte jeg. Jeg tog fat under hans hage for at løfte hovedet lidt så jeg kunne se og jeg tror jeg fik mit livs chok...
Helt blodigt, ulækkert og grimt, grimt, grimt....
Jeg fik det helt dårligt og vi gik ud med ham i venteværelset for at vente på dyrlægen som havde opereret.
Alle de andre mennesker stod bare og gloede på ham og nej jeg tror sgu ikke det var pga størrelsen for en gangs skyld. Kunne de da ikke glo den anden vej???
Dyrlægen kom og han sagde at det var nogle grimme grimme øjne. De havde været to dyrlæger om at operere på ham i to timer. De måtte operere to gange fortalte han.
Så fortalte han noget med at det var på størrelse med en vindrue det de havde syet ned (ved ikke om det var cherry eye'et han mente, men jeg tror det)
Prøv at forstille jer at noget på størrelse med en vindru, har de syet ned under øjet eller hvad man skal sige. Uden at overdrive :o(
Det ser skrækkeligt ud.

Da vi kom hjem ville jeg ikke se det. Jeg fik Michael til at dryppe det og jeg tænkte at det skal da nok gå alt sammen og prøvede lidt at glemme hvor grimt det var.
Men for en halv times tid siden ca, skulle jeg tage nogle billeder til Maria (reese) så hun kunne se og jeg synes stadig det ser grimt og ulækkert ud.
Kan slet ikke forestille mig at det skal blive pænt nogensinde...
Har ikke en gang lyst til at lægge billederne her ind...

Undskyld hvis her er stavefejl, men jeg sidder med øjnene fyldt med tårer.
Hvad skal der dog ske med min store dejlige dreng?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baltazars øje. :o(
Kommentér på:
Baltazars øje. :o(

Annonce