Jasmin falder til... {{forumTopicSubject}}
Så har Jasmin boet her hos os i 2 dage... og det går SUPER...
Første dagen oplevede vi et DAMP barn - som troede at nær kontakt betød at hun skulle hoppe helt op i ansigtet på mig - og at jeg nok også gerne ville BÆRE hende rundt -
Men hun er begyndt at falde til ro... Idag har Dunse accepteret hende - ( Første dag overfaldt hun hende... ) men ingenting mere -
Anna Ignorere hende stadig -
Hun lystrer prompte på sit navn og på "Ppssttt" - og er generelt MEGET lydhør overfor kommandoer etc - vil gerne - men har lidt svært ved at geare ned til det - men det skal nu nok komme -
Idag har hun ( det har de nu alle - ) fået store ben fra slagteren - hvilket hun elskede - hun lå ude på gårdspladsen og tyggede og da jeg skulle køre - op til byen for at handle - sagde jeg blot "Jasse - tag bene og kom" - hun tog sit ben i munden - og jeg gik på værkstedet - hvor hun kunne være sammen med Claus ( manden ) og en kammerat - mens jeg var væk... Så der ligger hun stadig ovre og tygger -
Mit tøj de sidste dage har lignet en mudderpøl - griner - fordi hun NON STOP hopper op af en - men allerede idag ser jeg en fremgang på det område også -
Jamen - jeg kan ik sige nok gange hvor nem og lydhør hun bare er... - ss -
Da Anna pigen jo er tæt på termin - og her skal være ro i huset - sover Jasmin ude sammen med drengene - ude betyder i lukket rum - med halm - og mulighed for at gå ud og ind - Og det har hun forsonet sig fint med... Fra gården som er et aflukke fra vores gårdsplads - kan de følge alt - og lige så snart jeg går ud af døren - til marker - stald - værksted etc etc - er de alle med...
Om dagen er alle vores hunde frit på gårdspladsen - og hvor vi ellers er...
HUn er i den grad en tro følgesvend - hun viger ikke alngt fra mig - Og gårgerne lige ved siden af en når man gårog laver diverse - Og da hun jo er en smule mindre end mine andre hunde - har jeg nogle gange måtte tage mig selv i ikke at falde over hende - griner -
Det er stadig Futte af hundene hun søger mest - og han er bestemt også meget stolt af hende... Idag har de brugt en del tid på at hive reb i hver sin ende - han nyder at have fået en som GIDER - NON STOP - og så endda i den rigtige farve - LOOOOL....
Ja - men jeg kunne blive ved -
SNoren fra første dag er af - hun kommer jo prompte - så hun løber bare rundt og nyder livet ligesom resten af flokken - ss -
Det var lidt herfra - til jer der har spurgt til hvordan det går med hende -
Har jeg glemt noget - så spørg - ss -
Smil fra Julie - Og en Glad Jasmin pige - ;O)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Skønt at høre, at en omplaceringshund sagtens kan få et fantastisk liv..........det har da været godt for hende at skifte hjem.
Stort tillykke med hende..........og pøj pøj med anna
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Hvor er jeg bare glad for at det lykkedes at få hende.. Der var godt nok frustration undervejs, men hold op hvor er det bare guld værd når man får så fantastiske historier fra dig, Julie!!
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
Jasmin falder til...