{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Min dejlige nervefaste hund (nytår) {{forumTopicSubject}}

Jo jo, min dejlige nervefaste hund gik somend tur midt i Hornslet by, endda med en "fremmed" mand flere gange nytårsaften.... bemærk: Uden at så meget som at løfte et øjenbryn når der blev fyret af. Om så det foregik om ørerne på ham, var han KOLD.
Kl 24 fik han lov at stikke hovedet ud af døren og følge med i at vi andre fyerede af. Han var meget imponeret over al den festivitas, men på intet tidspunkt blev han forskrækket eller skræmt.

Klik og godbid til Moars dejlige hund.

Hvordan gik jeres nytårsaften?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min dejlige nervefaste hund (nytår)
  • #1   1. jan 2007 godt nytår janni , vores gik som din ,,bella er 2tal lige glad ,,,dejligt ,,,,:-)

  • #3   1. jan 2007 Gud tak skæbnen, bare det havde været Sofus, der havde været så rolig. Her var sofus på stesolid piller fra lørdag morgen og hele søndag. Han var så bange fredag eftermiddag og aften, så jeg tror han løb en 3 dobbelt marton. Har aldrig oplevet en hund så bange før. Pillerne hjalp meget godt, bortset fra kl 24, da det gik rigtig løs, og farmand gik med gæsterne ud ( man er jo glad for far) han tabte både en tår og en klat, men han havde så heller ikke, været ude siden kl 11.00 om formiddagen, for det ville han bare ikke... Nu er han rimelig rolig, men er opmærksom på alle lyde, som kommer udefra. Jeg må sige at jeg er træt, har ikke rigtig sovet siden fredag, hader bare når han er så bange, og jeg ikke rigtig kan hjælpe ham, så tror jeg må tidlig i seng...

Kommentér på:
Min dejlige nervefaste hund (nytår)

Annonce