{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Falskgravid! {{forumTopicSubject}}

Har kigget nogen af de tidliger tråde igennem om dette emne og kunne ikke finde noget jeg kunne burge til noget.. Øv..

Så nu laver jeg lige en tråd..

Nick opdagede imorges at Rockys bryster var vokset og at man kunne trykke mælk ud af dem.. Så vi startede med at ringe til min mor og spurgte hende om hun vist hvad vi skulle gøre... Og sagde at vi skulle ha fat i noget Galastop med det samme..
For så at være helt sikker ringede vi til vores dyrelæge og hun sagde så at det ikke var nødvendigt medmindre at hun begynde at opføre så mærkeligt.. Altså bygge rede og alt det der..
Så jeg ringede så tilbage til min mor og hun sagde så at hun ville prøve og ringe til hendes dyrelæge for at høre hvad han mente.. Min mor ringede så tilbage lidt efter os sagde at hendes dyrelæge var blevet helt chokeret over det som vores dyrelæge havde sagt til os..

Og ja nu ved jeg så ikke rigtig om jeg skal købe galastop eller ej?

Er der nogen der har prøvet det her?

Please hjælp..
Min plan indtil videre er at prøve og ringe til en helt tredje dyrlæge og høre hvad han/hun siger..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falskgravid!
  • #1   28. dec 2006 Hæh, sådan går det når man er i nærheden af Samson smiley Hun vil føde hans børn smiley

• #2   28. dec 2006 M T - Haha tro på det smiley

• #3   28. dec 2006 Mia - Timon & Tulle E - iiih det er så svært.. Jeg vil jo ikke ha der skal ske noget med Rocky.. Altså min mors dyrelæge sagde at det ville være MEGET dumt ikke og give hende det.. Og det samme siger min mors gamle dyrelæge.. Hendes to tæver har nemlig prøvet det..

• #4   28. dec 2006 Hvis hun er falsk drægtig -så er det altså helt normalt at de får mælk i patterne.!!
    Det går over af sig selv- men I skal ikke blive ved med at klemme noget ud, for så stimulerer I hende til at blive ved med at producere mælk.
    Det er også derfor man tit kan lægge hvalpe eller kattekillinger til hvis de er falsk drægtige- for så bliver de ved med at lave mælk

Hvis I ikke foretager jer noget, så går det over af sig selv( bare for at gentage mig selv)

• #5   28. dec 2006 Tess...det kunne du jo selv se - hun synes han var lækker! ;P Men stakkels lille Rocky!

• #6   28. dec 2006 Mine tæver gør det hver gang de har været i løbetid-d.v.s. ca 2 mdr efter løbetiden. De har aldrig fået noget for det. Kelly fik godt nok nogle kattekillinger at die den ene gang, men det var fordi deres kattemor blev kørt ned...

• #7   28. dec 2006 Vores tæve - Tux - giv også falsk gravid - vi fik ikke noget medicin eller lign. til hende. Hun havde også mælk i brysterne og virkede meget gravid. Men hun klarede det selv. Men da det var et tilbagevendende problem valgte vi at sterilirer?! hende.

• #8   28. dec 2006 Enig med Annika C....
    Kender flere tæver, der bliver falsk drægtige, og det går over igen... Min egen gjorde det også efter sin første løbetid, og spiste ikke rigtigt i 2 uger, hun så tosset ud, og tog til dyrlægen, som sagde at det ville gå over. Ikke noget at være bekymret over.... Ville i hvert fald ikke give min hund hormoner...

• #9   28. dec 2006 Mine bygger heldigvis ikke rede- de får bare mælk

• #10   28. dec 2006 Annika C - Okay, men min mors dyrlæge sagde bare at det ville være dumt at vente fordi at så kunne det ske at hun blev hvalpesyg altså og ville gå og gemme ting osv.. Og ja at det ikke ville være sundt for hende?

• #11   28. dec 2006 M T - Hehe ja det synes hun.. Meeen han fik ikke en chance så længe jeg sad ved siden af smiley Mor her passer på sin Rocky baby smiley Hihi

• #12   28. dec 2006 *Else & Diva 1år * - Okay.. Ja tror jeg vil lytte til vores dyrelæge og jer så smiley Altså jeg vil jo bare ikke ha der sker hende noget..

• #13   28. dec 2006 Annika C - Og ja Rockys første løbetid sluttede os her sidst i okt..

• #14   28. dec 2006 Tak for råd alle sammen smiley

• #15   28. dec 2006 Jeg synes nu det er mere usundt at medicinere for noget der er helt normalt. I vilde tilstande er det kun alfahunden der får hvalpe- og alle de andre der bliver falsk drægtig sammen med alfahunden. Dette bliver de dels for at kunne hjælpe lederen, så hun kan gå på jagt, og dels fordi hvis der sker lederen noget så kan de andre ta over og gi hvalpene mad.

• #16   28. dec 2006 Tess og Nick - tror ikke I skal bekymre jer i hvert fald;o) Mange tæver gør det, og man bliver forskrækket første gang, det gjorde jeg selv... Men hunden er jo ikke syg fordi den er falsk drægtig, nærmere en smule forvirret eller hormonforstyrret om man vil;o)
    Jeg tog til dyrlægen fordi min hund var blevet så tynd, at jeg ikke turde andet.. Men hvis hunden spiser osv, ville jeg ikke gøre noget, udover at være ekstra sød ved den... Forstået at den får lidt mere fred og ro, får lov til at være sig selv... De kan jo godt være lidt triste når det er;o)

• #17   28. dec 2006 Annika C - Sådan har jeg helt glemt at tænke :S Det er jo klart! Det samme som en hund der ikke kan lide og være alene.. Det kan den jo ikke fordi i naturen er de flok dyre.. smiley Tak!!!

• #18   28. dec 2006 *Else & Diva 1år * - Fair nok! Mange tak smiley

• #19   28. dec 2006 Jeg brugte aldrig galastop til Luna.. Hun fik så ikke mælk i brysterne, men alt andet.. Og var deprimeret..

Hun blev steriliseret i sommers pga falsk graviditet..

Jeg fik at vide af min dyrlæge at galastop skal gives allerede i starten af den falske graviditet, så tror det er for sent at give hende det nu..

• #20   28. dec 2006 Jeanette *Køge* søger bolig ASAP * - Okay.. Altså det tror jeg nu ikke.. Men jeg er stadigvæk i tvivl faktisk.. Min mor bliver ved med at sige at hun skal ha det, men nu har jeg ringet til en tredje dyrelæge og han sagde os det ikke var nødvendigt..

• #21   28. dec 2006 vores gamle gd tæve var også falsk gravid, vores dyrelæge gjorde intet ved det, det var bare syndt for hende at hendes pivedyr og sokkerne ikke ville dige, he he

• #22   28. dec 2006 Fair nok! smiley Dette emne er nu lukket

Kommentér på:
Falskgravid!

Annonce