løbetid {{forumTopicSubject}}
Jeg er i tvivl om hvornår Nelly er i løbetid synes at det virker til at hendes løsdele er lidt hævet men er lidt usikker på det er der andre tegn på om hun evt. Er ved at komme i løbetid hun er 7 mdr.
Jeg er i tvivl om hvornår Nelly er i løbetid synes at det virker til at hendes løsdele er lidt hævet men er lidt usikker på det er der andre tegn på om hun evt. Er ved at komme i løbetid hun er 7 mdr.
Spar penge på din forsikring
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
Så ja, det kunne tyde på at der er løbetid på vej - og 7mdr er ikke unormalt for den første løbetid.
Husk at det er når tæven stopper med at bløde, og får lysere udflåd, at hun er højløbsk og risikoen for drægtighed er størst
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 137 Svar: 10.204
Uuuuuundskyld
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Den lille bitte tissekone bliver til en aberøv, sagt direkte.
jun 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 28
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.571
Ved vores forrige hund, bemærkede vi nærmest ikke løbetiden, for hun blødte ikke ret meget og var samtidigt enormt hys med at holde sig ren.
De to tæver vi har nu, bruger ikke meget krudt på at holde sig ren eller slikke pletterne op. Og særligt den ene bløder rigtig meget. Så det er meget forskelligt, men aberøven er et sikkert tegn
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
Mine laver blodbad. Det ligner vi har slagtet en høne, fordi de ryster sig. Heldigvis tager de pletterne når de opdager dem, men jeg skal alligevel male væggene årligt.
Noter datoen i din kalender, så ved du at om ca 6 mdr kommer den næste, så da skal du ikke planlægge aktiviteter involverede hanhunde.
Husk at holde hende i snor og væk fra hanner i hele perioden.
løbetid