udbrydder-dronning {{forumTopicSubject}}
ja hun er helt utrolig, Lilo,
først hoppede hun over hegnet, så fik jeg det hævet 15 cm og så var det slut, så fandt hun et nyt sted at bryde igennem, så lukkede jeg det.
mindsanten om hun nu ikke har fundet et nyt sted at kommer igennem, hun er frygtelig, jeg ender med at bygge et 2 M højt hegn rundt om haven og så skal hun sikkert nok kommer igennem alligevel(total frustration herfra)
så nu hun endt i snor i haven, ikke fordi jeg synes det er den bedste løsning, meen alt har jo haft lukket her i julen,
men hun har da heldigvis været let at kalde hjem igen, som regel har det bare været ind til naboen for at lege med katten og æde alle de (dejlige) kattelorte.
Jeg har aldrig kendt en hund der var så glad for at stikke af som hende, vores gamle hund, behøver bare 30 cm hegn så bliver han inde,
eg tror sgu jeg bliver nødt til i ZOO en tur og høre hvor de har fået deres giraf-hegn fra, måske det kan holde hende inde,
andre der har hunde der elsker at stikke af, eller har haft og har et godt råd
svigerfamilien mener at næste skridt er stødhegn, hvilket nok ikke er så skide smart med børn og synes ærligt det ikke passer ind,
men ideer modtages,
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 73 Svar: 318
Jeg vi er så jer af udbrydder-kongen *s* Ej det er faktisk ikke en gang sjovt - det er til at blive sindsyg over...
Han stak af igen i går morges kl. 8- så vi randte rundt med morgenhår og kaldte på Oliver... Det er bare for meget, hvis jeg bare viste hvad jeg dog kunne stille op. Vi har skiftet hegnet ud FLERE gange og nu er det altså over 140 cm. Men hvis han vil ud kommer han ud. Men han stikkerkun af når det er lyst, han stikker ikke af når det er for mørkt - så er det jo for farligt, og man er jo en kylling. Men vi har da fundet ud af hvor han løber hen. Han løber ca. 4 huse længere nede af vejen og hilser på deres kaniner, hende der bor der siger han har været der et par gange. Og hver gang finder hun ham liggende på ryggen ved siden af kaninburerne. Hun troede først at han ville spise hendes kaniner men fandt ud af at han blot piver ind til dem.
Men nu bliver vi nød til at gøre noget mere, jeg GIDER ikke løbe rundt efter ham - for ja han kommer når man kalder, problemet er bare at han godt kan finde ud af at komme den ene vej over hegnet men han kan ikke finde ud af at komme den anden vej, så vi bliver nød til at skulle over i den have han nu befinder sig i og så lokke ham ind over hegnet til vores have. Man ja vi overvejer faktisk et lille stødhegn - men vi vil lige tale med vores naboer inden vi går videre med idéen...
Jeg ved sgu ikke rigtig hvad man kan gøre - men måske vi skulle tage sammen i ZOO *s*
jun 2005
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
men sådan er det jo når familien nægter at høre på at hunden kun spiser hundemad, så må man op når man sover.
vi troede jo vi havde klaret den ved at sætte 2 hegn op, men det der grønnehegn kan hun både hoppe over og klatre over,
hun gør heller ikke naboens kat noget, det kun Mikey der ikke kan lide den.
tja jeg må vel se hvad de kan tilbyde imorgen i de forskellige butikker og have en snak med ham der sagde at hun næppe kun kommer over hegnet, måske han vil låne hende en uges tid, så jeg ikke skæmmer flere naboer ved at vise mine blegfede ben frem kl lort om natten,
nå jeg må vist heller ud og lufte hende, en sidste aftentur inden, vi igen imorgen skal spise alt for meget god mad ;o)
jun 2005
Problemet er bare at de så holder op med at stikke af i perioder, og når man så tror at det hele er ok, og man lige kan kigge væk fra ham i 2 min. - Jaaaa så er han væk... Det var det der skete igår morges, min kæreste var i haven med dem. Han ville så ind og hente sin jakke, så han kunne blive lidt længere tid ude med dem og lege. Da han kommer ud med jakke og legetøj, står Tux i døren og gør og Oliver er VÆK...
udbrydder-dronning