{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Alenehjemme - juleaften :o( {{forumTopicSubject}}

Ihhh, vi har det bare så dårligt over at Tux & Olivr skal være alene hjemme i aften - ikke fordi at de ikke kan være alene hjemme ej heller fordi jeg vil fejre juleaften sammen med dem - men fordi der sker så mange indbrud juleaften - og der har desværre allerede været nogle indbryd i nærheden af vores hus. Vi er ligeglade med om de løber med alle vores ting bare ikke de gør Tux & Oliver noget - eller stjæler dem - men ok hvis de kendte dem ville de nok ikke købe af med dem ;o) De er jo to skødehund i kæmpeformat. Vi har det bare SÅ dårligt med at de skal være her alene. Men vi har bedt vores søde naboer at holde et vågent øje med huset og hundene og ringe hvis de kan høre at de gøer - hvilket de normalt ikke gør. Ja jeg ved godt vi er pivede men jeg skulle bare lige af med det.

Piv piv...

Med venlig hilsen

Malene J & Co.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alenehjemme - juleaften :o(
  • #1   24. dec 2006 ja, du er lidt pivet ;O)))

tror skisme de tager det som en normal aften ''ss''

• #2   24. dec 2006 Ja det er heller ikke at det er fordi det er jul og jeg vil holde juleaften sammen med dem - så tosset er jeg ikke - det er bare fordi der plejer at ske så meget juleaften og så fordi der har været indbrud i nærhenden...

• #4   24. dec 2006 tror du der kommer tyve når der er 2 larmende hunde....

• #5   24. dec 2006 vores gæster tager også hunden med.... men forstår godt du er nervøs, men dine vovser skal nok passe på huset og hinanden..

god jul...

• #6   24. dec 2006 Nej, måske ikke men alligevel - tyvende ville blive mødt at to store hunde, det er rigtigt, men Oliver ville hoppe op og slikke tyven i hovedet og ligge sig om på ryggen for at blive kælet - Tux ville løbe sin vej.

Jeg kan godt se det - jeg er pivet - men det hjælper at få banket det ind i hovedet af andre...

• #7   24. dec 2006 Ja den ene havde det var godt nok en golden men ja den ene havde hund...

• #8   24. dec 2006 Ja det håber jeg da at han gjorde *g*

• #9   24. dec 2006 Misforstå mig ikke - det er ikke fordi det er juleaften som sådan, det er fordi der sker flere indbrud denne aften i forhold til andre dage - og så fordi at der har været indbrud i området... At de skal være alene imens vi skal holde jul gør ikke noget for os, det er som en almindelig aften...

• #10   24. dec 2006 Malene - forstår godt din bekymring. Men vælg at tro på der IKKE sker indbrud. Det gør jeg, for 3 af mine skal også være hjemme. Har et stort skilt med billeder af labben på porten, om at "Her vogter jeg" og i det øjeblik de nærmere sig indgangen vil de gø som bare "fanden" - så jeg håber de går udenom os.

Glædelig Jul trods alt - det skal nok gå.

Gitte

• #11   24. dec 2006 Ja det vil jeg gøre - jeg har lige været ude og sætte det skilt jeg købte i sommers op - jeg købte med vilje to billeder af de "farligste" hunde jeg kunne finde og det har jeg hængt op nu - så kan de sku lærer det hvis det er...

Tak for jeres indlæg... og glædelig jul...

• #12   24. dec 2006 Vores skal også være alene i aften.. og de bliver da endt hvis der kommer nogen her.. *GG*

Bar dem ude på vejen bliver skærmt af Choco når han gøer.. *G*

• #13   24. dec 2006 Malene. jeg forstår dig godt, jeg er lige så bekymret for mine vuffere. Så vi tager dem med i bilen.

Først en rigtig dejlig og lang skovtur, og så sover de såmænd bare i bilen i aften. De bliver selvfølgelig luftet et par gange eller tre :-))

• #14   24. dec 2006 Malene: Jeg kan sagtens forstå dig - også selvom, andre siger folk går udenom huse med hunde - har selv prøvet at have indbrud selvom Taz var hjemme, det er en rædselsfuld oplevelse.... Mest fordi man er hunderæd for at de har gjort noget med hunden...
    Men stadigvæk, jeg vælger også at tro - bare lyden af gøen, vil få de fleste til at gå videre til næste hus... Håber du bliver lidt mere rolig, ved de andres kommentarer - og ellers, som Ulla Foreslår - måske kunne tage dem med i bilen ???

• #16   25. dec 2006 Hehe...! Nu er en hund jo ikke et menneske og fostår ikke hvad jul er. Men kan da godt følge jer mht. til indbrud. Nu plejer en indbrudstyv ikke at hoppe ind til de større hunde. Så tror ikke at du skal være bange og en hund er jo også nogle af de bedste alarmer man kan få til huse. Hihi...!

Kommentér på:
Alenehjemme - juleaften :o(

Annonce