SNart høj drægtig tæve, holde tæt... {{forumTopicSubject}}
Kan g odt huske fra tidligere at Anna i den sidste tid op til fødsel har iunne have lidt uheld - tisse eller lave på gulvet -
Men hun er nu 3 uger fra fødsel - der er mælk i patterne - og hun har nu 2 gange haft uheld med både tis og ...
Andre der har oplevet dette så tidligt - ???
Hun er VIRKELIG spændt ud - og ligner en der snart er klar til at nedkomme -
Kan alt dette være tegn på et stort kuld ???
HÅber at høre fra nogen med erfaringer på dette -
( skal lige siges at Anna generelt ikke ellers har problemer med at holde sig - så det er ikke blot et tilfælde - eller en månedlig / ugenlig upser med at lave på gulvet )
Smiler...
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
J a- det er tydeligt - for hun er MEGET flov de gange det er sket -
Selvfølgelig ingen skæld ud eller noget - det er jo på ingen måde hendes skyld at hendes fjollede mor fodrer heste før hun tager Anna pigen ud til aftentis - men troede lige jeg kunne nå det inden - ss -
Håber på 5 store dejlige hvalpe - frem for et kuld på 12 - åhhh frygter - har haft nogle "grimme" drømme - smiler... Men hvad - så tager vi også det med - skal nok finde gode hjem til de sidste også - smiler...
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Vi giver hende den ro hun har brug for - og jeg er hos hende HELE tiden - og kan lufte hende efter vores nye rytme -
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
jun 2005
Følger: 31 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 402
Min x kærestes hund Tikki, som er i min profil, hun kunne heller ikke holde sig lige inden hun skulle føde. Hun både tissede og .... i stuen og i gangen, og var meget flov over det... dengang ku vi ikk forstå hvorfor hun gjorde det, men jeg tror det er meget normalt... held og lykke med hende...
SNart høj drægtig tæve, holde tæt...