{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

SNart høj drægtig tæve, holde tæt... {{forumTopicSubject}}

Kan g odt huske fra tidligere at Anna i den sidste tid op til fødsel har iunne have lidt uheld - tisse eller lave på gulvet -
Men hun er nu 3 uger fra fødsel - der er mælk i patterne - og hun har nu 2 gange haft uheld med både tis og ...

Andre der har oplevet dette så tidligt - ???

Hun er VIRKELIG spændt ud - og ligner en der snart er klar til at nedkomme -

Kan alt dette være tegn på et stort kuld ???

HÅber at høre fra nogen med erfaringer på dette -

( skal lige siges at Anna generelt ikke ellers har problemer med at holde sig - så det er ikke blot et tilfælde - eller en månedlig / ugenlig upser med at lave på gulvet )

Smiler...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SNart høj drægtig tæve, holde tæt...
  • #1   23. dec 2006 tror at det kan være tegn på at der er et stort kuld eller store hvalpe - da hun sikkert gør det, fordi der ikke er plads til så meget bimmelim og bummelum i hende;O) Så må hun jo af med det og kan måske ikke holde sig så længe

  • #2   23. dec 2006 Susanne -
    J a- det er tydeligt - for hun er MEGET flov de gange det er sket -
    Selvfølgelig ingen skæld ud eller noget - det er jo på ingen måde hendes skyld at hendes fjollede mor fodrer heste før hun tager Anna pigen ud til aftentis - men troede lige jeg kunne nå det inden - ss -

    Håber på 5 store dejlige hvalpe - frem for et kuld på 12 - åhhh frygter - har haft nogle "grimme" drømme - smiler... Men hvad - så tager vi også det med - skal nok finde gode hjem til de sidste også - smiler...


  • #3   23. dec 2006 Jamen jamen...det er sgu synd..var der ikk noget med at hundene sku være alene hjemme i morgen ?

  • #4   23. dec 2006 Sus - jo det var der noget med - men beslutningen er nu at det skal Anna ikke - hun kommer med lige meget hvad - hun skal ikke være alene og komme til at lave på gulvet igen - så jeg har vurderet at det bedste er at hun kommer med -
    Vi giver hende den ro hun har brug for - og jeg er hos hende HELE tiden - og kan lufte hende efter vores nye rytme -


  • #5   23. dec 2006 ØNSKER JER GLÆDELIG JUL..resultatet blir jo spændende..hvormange hvalpe sidst ?

  • #6   23. dec 2006 kan godt huske hvordan det er at være gravid og udstyrret med en blære på størrelse med at fingerbøl;O) Stakkels hund

  • #7   23. dec 2006 Hejsa....

    Min x kærestes hund Tikki, som er i min profil, hun kunne heller ikke holde sig lige inden hun skulle føde. Hun både tissede og .... i stuen og i gangen, og var meget flov over det... dengang ku vi ikk forstå hvorfor hun gjorde det, men jeg tror det er meget normalt... smiley held og lykke med hende...


Kommentér på:
SNart høj drægtig tæve, holde tæt...

Annonce