1.272 visninger
|
Oprettet:
Transportbur til lille bil {{forumTopicSubject}}
Ja, så skal jeg se om der kan findes en løsning på mit problem.
Jeg er indehaver af en renault twingo, hvor bagklappens åbning måler 93 cm i bredden og 58 cm i højden.
Jeg kører med bagsæderne lagt ned, og ville gerne se om jeg kunne finde et bur, der ville gøre det muligt for mig at kunne have bagklappen åben på varmere dage, uden at det gav fri adgang til bilen.
Ved ikke om det er muligt evt. at samle buret inde i bilen, for i så fald vil jeg få 63 cm fra gulv til loft i stedet.
Er der nogen som helst bure str. 30 kg ru-lab, der kan passe ind bag i sådan en bil?
mar 2015
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 123
Må forresten nok også tilføje at buret enten skal kunne skubbes frem efter behov, eller tages ud. For motoren ligge i bagagerummet, så jeg skal kunne flytte buret, så jeg kan komme til at tjekke olie
dec 2015
Følger: 16 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 198
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.443
Fordelen er, at det kan åbnes selv om bilen har læssekant.
Problemet er. at du ikke har ret meget højde i din bil, men man kunne evt tage noget af højden på buret.
Det fås også større og mindre
maj 2009
https://www.hundegitter.dk/hundegitter/mim-variogate-iii
mar 2015
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 123
Problemet er som du siger Anni, højden i bilen. Det er jo ikke noget jeg tænker over når jeg kører, for Ulvar ligger alligevel ned. Men buret er jo nødt til at kunne komme derind
Jeg ville ikke have noget imod at få et gitter specialfremstillet, for bilen skulle gerne holde i mindst 8 år. Men jeg er ikke vild med tanken om at skulle til at lave ekstra huller i bilen
maj 2009
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
Selvom jeg har gulpladebil, har jeg alligevel valgt gitter. For jeg kunne heller ikke få et bur ind, der var højt nok til, at husky-drengene kunne sidde op uden at skulle bøje nakken.
Transportbur til lille bil